Սպիտակաձավարի շիլայի (манная каша) համը շատերին է հիշեցնում մանկությունը: Օգտակա՞ր է այս  շիլան, թե՞ ոչ: Այս հարցի շուրջ մասնագետները տարակարծիք են:

Մայրն, ով անհանգստանում է երեխայի առողջության համար, երբեք թույլ չի տա իր փոքրիկին օգտագործել չիփս, պիցցա, գազավորված ըմպելիք և նման անառողջ սնունդ:

Բաղադրատոմսը նախատեսված է 2-ից բարձր տարիքի երեխաների համար։

Մեկ չափաբաժնի էներգետիկ արժեքը.

· Կալորեականություն՝ 609 կկալ

· Սպիտակուցներ՝ 13,2 գրամ

· Ճարպեր՝ 21,7 գրամ

· Ածխաջրեր՝ 92,4 գրամ

1.   Քունը կարևոր է բոլորի համար

Երեխան չպետք է քնի ծնողների անքնության հաշվին: Առողջ քունն ահրաժեշտ է ամբողջ ընտանիքին:

Հարցերին պատասխանում են  մանկական ատամնաբուժարանի մասնագետները:

 

Ի՞նչ ատամի խոզանակ ընտրել փոքրիկի համար և որքա՞ն հաճախականությամբ փոխել այն:

Հարցերին պատասխանում է  «Շենգավիթ» բժշկական կենտրոնի նորածինների ինտենսիվ թերապիայի բաժանմունքի  նեոնատոլոգ Արմինե Ֆանյանը:

Հոգեբանները կարծում են՝ երեխայի կայացման, աշխարհայացքի ձևավորման վրա մեծ ազդեցություն ունեն ծնողների հետ փոխհարաբերությունները:

Շատ ծնողներ բախվում են մանկական խանդին: Փոքրիկը խանդում է ծնողներին, քրոջը, եղբորն, անգամ անծանոթ մարդկանց: Երեխայի մոտ խանդն առաջանում է 2-2,5 տարեկանում: Հիմնականում երեխաները խանդում են մայրերին:

Քունը ֆիզիոլոգիական անհրաժեշտություն է բոլորի համար: Երեխայի համար հանգիստ քունն առավելևս կարևոր է:

Երեխաներն իրենց կյանքի որոշ հատվածում ունենում են վախեր եւ տագնապներ, օրինակ՝ նրանց թվում է, թե մահճակալի տակ հրեշ կամ մեծ շուն կա թաքնված։ Թեեւ մեծահասակներին դա կարող է մանրուք թվալ, բայց, այնուամենայնիվ, պետք է հետեւողական լինել նման իրավիճակներում, քանի որ առաջին հայացքից անբնական այդ վախերը կարող են հետագայում ֆոբիաների պատճառ դառնալ։

Շատ քիչ ծնողներ կան, ովքեր երբևէ չեն վախեցրել իրենց երեխաներին «բոբոյով» կամ «բոբո ձյաձյայով», չար հորեղբայրով, չար պառավով՝ ցանկանալով հասնել նրան, որ երեխան հնազանդվի և կատարի  որոշակի գործողություններ: Մեզնից յուրաքանչյուրը, հավանաբար, հիշում է նմանատիպ տեսարաններ իր մանկությունից: 

Ջրծաղիկը հատկապես երեխաների մոտ ամենահաճախ հանդիպող հիվանդություններից է: Ուստի հիմնականում համարվում է մանկական սուր վարակիչ հիվանդություն: Ջրծաղիկով կյանքում հիվանդանում են մեկ անգամ, դրանից հետո մարդու մեջ մշակվում է իմունիտետ, որը կարելի է համարել ցմահ: Ի դեպ, այս հիվանդությունը երեխաների մոտ ավելի թեթև է ընթանում, քան մեծերի:

Մանկական զարգացնող գրքի օգնությամբ երեխաները սովորում են թվերը, գույները, տարվա եղանակները,  ժամացույցը, երկրաչափական մարմինները և այլն: Խաղում են մոտորիկան զարգացնող խաղեր:

Մայրիկներ Անի Հակոբյանը և Անի Թոփչյանը իրենց բալիկների համար պատրաստել են զարգացնող գիրք: Առաջին էջում ներկայացրել են գույները` ծիածանի տեսքով, երկրորդ էջում կոշիկների քուղերը՝ կապելու ձևը, երրորդ էջում` բերքահավաք, հավաքում են ծառի խնձորները, չորրորդում` տուն և ընտանիքի անդամներին, հինգերորդում` ժամացույց, թվերի ճիշտ դասավորություն,  վեցերորդում` փազզլ, ճիշտ դասավորում, յոթերորդ էջում ներկայացրել են երկրաչափական մարմինները, ութերորդ էջը փոքր-ինչ զվարճալի է. ներկայացրել են լվացքի մեքենա իր լվացքով, իսկ վերջին էջում մուլտհերոսների միջոցով պետք է ճիշտ տեղադրել թվերը: 

Գիրքը պատրաստելու համար օգտագործել են տարբեր կտորներ, սոսինձ: Գիրքը պատրաստելիս մի մասը սոսնձով են կպցրել, մի մասը ձեռքով կարել, իսկ մյուս մասը` կարի մեքենայով:

Մարդու ստեղծագործականությունը չունի սահմաններ: Այն ծնում է որակապես նոր, նախկինում չեղած արժեքներ, երբ հայտնաբերվում, հորինվում է մի նոր բան:

Ինչո՞վ է զբաղված երեխան խոհանոցում, մինչ մայրիկը կերակուր է պատրաստում: Խոհանոցային խաղերը կարո՞ղ են լինել զարգացնող: Հնարավո՞ր է փոքրիկին ներգրավել խոհանոցային աշխատանքում եւ այդպես նպաստել նրա զարգացմանը: Մեր պատասխանն է` այո:

Պատրաստենք  միասին

Հարմարեցում մեծահասակների վարքին

Մինչև 6 տարեկան երեխան նման է քամելոնի, որը կրկնօրինակում է մեծահասակներին։ Երեխաները հաճախ կրկնում են արտահայտություններ, որոնք լսում են ծնողներց, կրկնօրինակում են նրանց կեցվածքն ու սեղանի շուրջ գդալ բռնելու ձևը։

Ամբողջ աշխարհում ճապոնացիները հայտնի են իրենց աշխատասիրությամբ, հաստատակամությամբ, կարգապահությամբ և լավ վերաբերմունքով՝ դեպի բնությունը: Առաջարկում ենք ուշադրություն դարձնել մի առանձնահատկության, որն անհրաժեշտ է ցանկացած երկրում բնակվող ծնողներին: 

Մազ քաշելը, հարվածելը, կծելը, ճմկթելը միջոցներ են, որոնցով երեխան դրսևորվում է և փորձում վերահսկել  շրջապատող միջավայրը: Այս վարքագծի պատճառները տարբեր են. ամենահավանական բացատրությունը հետևյալն է՝ երեխան ուզում է ուշադրություն գրավել՝ արձագանք ստանալու համար:

Երբ փոքրիկն արդեն 2 տարեկան է , ապա նա կարողանում է՝

  1. Լավ վազել և թռչկոտել
  2. 4-6 խորանարդիկներով աշտարակ կառուցել
  3. Ոտքով հարվածել գնդակին
  4. Գդալով «կերակրել» խաղալիքին

Երբ փոքրիկն արդեն 1.5 տարեկան է (16-18ամսական), նա կարողանում է՝

  1. Լավ քայլել, երբեմն վազել
  2. Սիրում է բարձրանալ աստիճաններով
  3. Խմել բաժակից

Երբ փոքրիկը 1 տարեկան (12-14 ամսական) է, նա սովորաբար կարողանում է.

  1. Ինքնուրույն` առանց բռնելու, 2-3 քայլ անել
  2. Ուղիղ  կանգնել
  3. Արկղի մեջ խաղալիքներ նետել
  4. Երկու խորանարդիկներ իրար վրա դնել
  5. Արձագանքում է առանց ժեստերի արված հասարակ հրահանգներին, օրինակ` «տուր խաղալիքը»
  6. Բացի «մա-մա» և  «պա-պա» ասելուց, կարողանում է ևս 1-6 բառ արտասանել
  7. Բլբլում է
Գովազդ