Հարմարեցում մեծահասակների վարքին

Մինչև 6 տարեկան երեխան նման է քամելոնի, որը կրկնօրինակում է մեծահասակներին։ Երեխաները հաճախ կրկնում են արտահայտություններ, որոնք լսում են ծնողներց, կրկնօրինակում են նրանց կեցվածքն ու սեղանի շուրջ գդալ բռնելու ձևը։

Մազ քաշելը, հարվածելը, կծելը, ճմկթելը միջոցներ են, որոնցով երեխան դրսևորվում է և փորձում վերահսկել  շրջապատող միջավայրը: Այս վարքագծի պատճառները տարբեր են. ամենահավանական բացատրությունը հետևյալն է՝ երեխան ուզում է ուշադրություն գրավել՝ արձագանք ստանալու համար:

Փոքրիկի սխալ վարքը ոչ միշտ է կանխամտածված: Երբեմն նրանք պարզապես չեն հասկանում, որ անքաղաքավարի են միջամտել, ընդհատել ուրիշի խոսքը, փորել քիթը  կամ բարձրաձայն նկատել, որ առջեւից քայլող կինն ունի մեծ հետույք: Ծնողներն էլ, օրվա թոհուբոհում ժամանակ չունենալով, չեն հասցնում ուշադրություն դարձնել էթիկետետի վրա:

Ամբողջ աշխարհում ճապոնացիները հայտնի են իրենց աշխատասիրությամբ, հաստատակամությամբ, կարգապահությամբ և լավ վերաբերմունքով՝ դեպի բնությունը: Առաջարկում ենք ուշադրություն դարձնել մի առանձնահատկության, որն անհրաժեշտ է ցանկացած երկրում բնակվող ծնողներին: 

Նյութի առաջին մասը կարդացեք այստեղ

  • Եղիր երախտապարտ եւ ասա «շնորհակալություն» ցանկացած նվերի համար, որ ստանում ես: Համացանցային դարում կարող է գեղեցիկ լինել  հատկապես ձեռագիր շնորհակալությունը:
  • Վատ կամ տարօինակ բառեր մի գործածիր` մեծահասակներին զվարճացնելու համար: Նրանք գիտեն այդ բառերը, եւ դրանք վաղուց ծիծաղելի չեն:

Մանկապարտեզը նոր շրջան է երեխայի կյանքում: Փոքրիկի համար դա ամենից առաջ խմբային շփման առաջին փորձն է: Նոր պայմանները, անծանոթ մարդկանց ոչ բոլոր երեխաներն են ընդունում առանց պրոբլեմների: Նրանցից շատերը մանկապարտեզին հակազդում են լացով: Ոմանք հեշտությամբ են խումբ մտնում, բայց երեկոյան տանը լացում են:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ