Խաղալիքների խանութ

Խաղավարն ընտրում է երեխաներից մի քանիսին և նրանց դարձնում խաղալիքներ (ականջին ասում է, թե ով ինչ ծաղալիք պիտի դառնա): Երեխաներն իրենց բաժին հասած խաղալիքների դերն են խաղում, իսկ մյուսները գուշակում են, թե որ:

«Գը~նա~ցին~ք»

Խաղավարն առաջարկում է երեխաներին ճանապարհորդության մեկնել ոտքով,

«Իմ փոքրիկ»-ը ներկայացնում է  երեխաների շփման կարողությունների զարգացմանը նպաստող խաղերի 2-րդ շարքը: Շարքի առաջին մասը կարող եք գտնել այստեղ:

ԽԱՂ 5: Նապաստակը զանգահարում է հեռախոսով

Անհրաժեշտ է երկու խաղալիք հեռախոս: Խաղավար-նապաստակն առաջարկում է երեխաներից մեկին իր հետ խոսել հեռախոսով: Նապաստակը սկզբում բարևում է երեխային, իսկ հետո հարցնում է. «Դու այսօր ուրա՞խ ես, թե՞ տխուր: Ինչո՞ւ»:

ԽԱՂ  6:Դառնանք պլաստիլիններ

Խաղավարն ընտրում է երեխաներից մեկին ու առաջարկում դառնալ պլաստիլինի մի կտոր, որից կարելի է ինչ-որ բան սարքել: Առաջին հերթին պլաստիլինը պետք է տրորել-փափկացնել: Խաղավարը տրորում է «պլաստիլինի կտորին» և ինչ-որ կենդանի «ծեփում»: (Ականջին ասում է կենդանու անունը և երեխան իրեն պահում է այդ կենդանու նման): Մյուս երեխաները գուշակում են, թե ինչ կենդանի է նա դարձել:

ԽԱՂ 7: Ինչի՞ց է վախենում նապաստակը

Խաղավարը երեխաներին պատմում է.

Ցույց տվեք երեխային որևէ նկար, ցանկալի է, որ նկարում պատկերված լինեն մարդիկ, կենդանիներ, իրադարձություններ: Խնդրեք երեխային խոսել նկարի մասին, մանրամասն պատմել, թե ինչ է այնտեղ պատկերված:

Որպեսզի օգնեք, որ մանրամասն պատմի նկարը, կարող եք նաև հուշող հարցեր տալ փոքրիկին: Օրինակ`

  • Ի՞նչ է տեղի ունենում նկարում:
  • Ովքե՞ր են, ի՞նչ են անում:
  • Օրվա ո՞ր ժամն է: Ինչպե՞ս իմացար:
  • Ի՞նչ է տեղի ունեցել նկարում պատկերված պահից առաջ:
  • Իսկ ի՞նչ կարող է տեղի ունենալ հետո:

Այս և նման այլ հարցերը, որոնք կբխեն կոնկրետ նկարներից, կօգնեն երեխային ավելի մանրամասն

«Իմ փոքրիկ»-ը ներկայացնում է  երեխաների շփման կարողությունների զարգացմանը նպաստող խաղերի 3-րդ շարքը: Նյութի նախորդ մասը կարդացեք այստեղ:

ԽԱՂ 9: Ի՞նչ տեսք ունեն զգացումները

Խաղավարը երեխաներին հաջորդաբար ցույց է տալիս տարբեր նկարներ, որտեղ պատկերված են բարկացած, ուրախ, տխուր կամ վախեցած երեխաներ: Ապա  խնդրում է կռահել պատկերված երեխաների զգացումները (եթե երեխաները չեն կռահում, խաղավարն օգնում է նրանց): Այնուհետև առաջարկում է ցույց տալ նույն զգացումները  (խաղավարն ինքն էլ երեխաների հետ ցույց է տալիս դրանք):

ԽԱՂ 10: Տերևաթափ

Խաղավարը բարձրացնում է թղթե տերևը սեղանից մոտ մեկ մետր բարձրության վրա, ապա բաց թողնում: Նա երեխաների ուշադրությունը հրավիրում է այն բանի վրա, թե ինչպես է տերևն օրորվելով սահուն իջնում սեղանի վրա: Ապա խնդրում է երեխաներին իրենց ձեռքերը տերևներ դարձնել: Խաղավարը նորից բարձրացնում է «տերևը», երեխաները նույնպես ձեռքերը

Այսուհետ «Իմ փոքրիկ»-ը շարունակաբար կներկայացնի հոգեբանների կողմից խորհուրդ տրվող խաղեր,  որոնք կոչված են զարգացնել երեխաների հաղորդակցական կարողությունները: Այս խաղերը կարելի է խաղալ բակում, կամ տոնակատարությունների ժամանակ, երբ տանը շատ երեխաներ են հավաքվում:

ԽԱՂ 1: Քնքուշ անուն

Խաղավարը հարցնում է երեխաներից յուրաքանչյուրի անունը, իսկ հետո խնդրում է երեխաներին նրա անունը քնքշացնել (օրինակ` Գոհար-Գոհարիկ, Գագիկ-Գագուլիկ): Եթե երեխաները չեն կարողանում հորինել քնքուշ անուն, խաղավարը կարող է հարցնել. «Ինչպե՞ս են քեզ կոչում տանը մայրիկը կամ տատիկը»:

ԽԱՂ 2: Նրան քնքուշ անուն տուր

Խաղավարն իր «կախարդական փայտիկով»  երեխային  «դարձնում է» ինչ-որ կենդանի: Վերջինս

ԽԱՂ 1: Մեծ թղթի վրա նկարեք առանց քթի  Ձմեռ Պապ և կախեք այն պատից: Քիթը պատրաստեք պլաստիրինից: Երեխաներից յուրաքանչյուրը պետք է փակ աչքերով փորձի Ձմեռ Պապի քիթը ամրացնել ճիշտ տեղում: Այս խաղը սովորաբար երեխաների մոտ ծիծաղ ու աշխուժություն է առաջացնում:

ԽԱՂ 2: Երեխաներից ամեն մեկին ձյան փոթիլ տվեք, այսինքն փոքրիկ բամբակ: Նրանք պետք է ձյան փաթիլները օդ նետեն, ապա ներքևից փչեն դրա վրա ու թույլ չտան, որ այն վայր ընկնի: Հաղթում է բամբակն ամենաշատը օդում պահած երեխան:

Այլ հոդվածներ …