Մայրիկի և փոքրիկի առողջության այբուբենը. Մաս 3-րդ

Նախածննդյան շրջան

Բ խմբի վիտամիններ

Այս վիտամիններն անփոխարինելի են երեխայի զարգացման և հղիության նորմալ ընթացքի համար:  Սրանք կարգավորում են մոր և պտղի օրգանիզմում նյութափոխանակությունը, բացի այդ, հորմոնալ ֆոնը, մասնակցում են արյունաստեղծման աշխատանքներին, , ապահովում են երեխայի նյարդային համակարգի  ճիշտ զարգացմանը,  նվազեցնում են տոքսիկոզի դրսևորումները, կարգավորում են աղեստամոքսային համակարգի նորմալ գործունեությունը:

B խմբի վիտամիններով հարուստ են հացազգիները, կաթնամթերքը և մսամթերքը, լոբազգիները, ձվերը, թարմ բանջարեղենը, ընկույզները:

Վիտամին A

Վիտամին A-ն անհրաժեշտ է պլացենտայի, մաշկի, լորձաթաղանթի, ոսկորների և ատամների զարգացման համար:  Բացի այդ, այն ազդում է հղի կնոջ մաշկի, մազերի, եղունգների վիճակի վրա:

Այս վիտամինն անհրաժեշտ է կնոջ մոտ  հետծննդաբերական  բարդությունների կանխման համար, քանի

Բ խմբի վիտամիններ

Այս վիտամիններն անփոխարինելի են երեխայի զարգացման և հղիության նորմալ ընթացքի համար:  Սրանք կարգավորում են մոր և պտղի օրգանիզմում նյութափոխանակությունը, բացի այդ, հորմոնալ ֆոնը, մասնակցում են արյունաստեղծման աշխատանքներին, , ապահովում են երեխայի նյարդային համակարգի  ճիշտ զարգացմանը,  նվազեցնում են տոքսիկոզի դրսևորումները, կարգավորում են աղեստամոքսային համակարգի նորմալ գործունեությունը:

B խմբի վիտամիններով հարուստ են հացազգիները, կաթնամթերքը և մսամթերքը, լոբազգիները, ձվերը, թարմ բանջարեղենը, ընկույզները:

Վիտամին A

Վիտամին A-ն անհրաժեշտ է պլացենտայի, մաշկի, լորձաթաղանթի, ոսկորների և ատամների զարգացման համար:  Բացի այդ, այն ազդում է հղի կնոջ մաշկի, մազերի, եղունգների վիճակի վրա:

Այս վիտամինն անհրաժեշտ է կնոջ մոտ  հետծննդաբերական  բարդությունների կանխման համար, քանի որ նպաստում է հեշտոցի լորձաթաղանթի արագ վերականգնմանը:

Այն պարունակվում է կենդանական ծագում ունեցող մթերքներում, այդ պատճառով էլ նախկինում հղի կանանց խորհուրդ էին տալիս շատ ուտել լյարդ, կաթնաշոռ, պանիր, ձու, ձկան յուղ, նշանակվում էին ռետինոլ պարունակող հաբեր:  Սակայն հետազոտությունները ցույց են տվել, որ այս վիտամինի ավելցուկը  մեծացնում է երեխայի մոտ  նյարդային համակարգի, երիկամների, սրտի, վերջույթների և սեռական օրգանների արատների առաջացման վտանգը:

Մասնագետները պարզել են, որ վիտամին A-ն հանդիպում է նաև անվտանգ տարբերակով, ինչպես Բետա-կարոտինն է:  Ուստի ցանկալի է օգտագործել բետա-կարոտինով հարուստ մթերքներ:

Սրանով հարուստ են դեղին-կարմիր և կանաչ բանջարեղենները և մրգերը. ծիրան, մասուր, սև հաղարջ, չիչխան, ձմերուկ, պղպեղ, սպանախ, կաղամբ, մաղադանոս, կանաչ սոխ, սամիթ,  գազար,  եղինջ:

 

Շարունակելի

Այս թեմայով կարդացեք նաև`

Մայրիկի և փոքրիկի առողջության այբուբենը. Մաս 1-ին

Մայրիկի և փոքրիկի առողջության այբուբենը. Մաս 2-րդ

 

Գովազդ