Ներդաշնակ հղիության յոթ սկզբունք

Նախածննդյան շրջան
  1. Ակտիվ կենսակերպ վարեք, եթե թույլ է տալիս առողջությունը. աշխատեք, եթե ուզում եք, հանդիպեք ընկերների հետ, այցելեք  կինո, թատրոն, ցուցահանդեսներ, ռեստորաններ:  Աշխատեք անել այն ամենը, ինչ Ձեզ դուր է գալիս:
  2. Հրաժարվեք բոլոր վատ սովորույթներից և զբաղվեք սպորտով:  Թենիսով և ձիավարությամբ մի զբաղվեք. դա թողեք հետագայի համար: Իսկ հղիության ընթացքոմ նախընտրելի է զբաղվել լողով, յոգայով և այլն:  Դա մարմինին թարմություն կհաղորդի:
  3. Աշխատեք չխմել գազավորված ըմպելիքներ և չուտել արագ սնունդ /fast food/:
  4. Հանգստացեք այն ժամանակ, երբ օրգանիզմը դրա կարիքն ունի: Անգամ եթե լի եք էներգիայով և կարծում եք, որ կարող եք աշխատել
  1. Ակտիվ կենսակերպ վարեք, եթե թույլ է տալիս առողջությունը. աշխատեք, եթե ուզում եք, հանդիպեք ընկերների հետ, այցելեք  կինո, թատրոն, ցուցահանդեսներ, ռեստորաններ:  Աշխատեք անել այն ամենը, ինչ Ձեզ դուր է գալիս:
  2. Հրաժարվեք բոլոր վատ սովորույթներից և զբաղվեք սպորտով:  Թենիսով և ձիավարությամբ մի զբաղվեք. դա թողեք հետագայի համար: Իսկ հղիության ընթացքոմ նախընտրելի է զբաղվել լողով, յոգայով և այլն:  Դա մարմինին թարմություն կհաղորդի:
  3. Աշխատեք չխմել գազավորված ըմպելիքներ և չուտել արագ սնունդ /fast food/:
  4. Հանգստացեք այն ժամանակ, երբ օրգանիզմը դրա կարիքն ունի: Անգամ եթե լի եք էներգիայով և կարծում եք, որ կարող եք աշխատել մինչև ծննդաբերության օրը, միևնույն է, հարկավոր է ծննդաբերությունից որոշ ժամանակ առաջ ֆիզարձակուրդի գնալ:
  5. Մտածեք երեխայի մասին: Նրա համար գեղեցիկ իրեր գնեք, կահավորեք սենյակը: Դրական տրամադրվածությունը անհրաժեշտություն է հղիների համար:
  6. Հաճախ և երկար զբոսնեք: Թարմ օդն օգտակար է:
  7. Միշտ հիշեք, որ ամեն ինչ լավ է լինելու:

Նյութն ըստ baby.ru կայքի

Գովազդ