Մինչև վեց ամսական երեխաներին պետք է կերակրել բացառապես կրծքի կաթով։ Վեց ամսականը լրանալուց հետո երեխայի կերակրացանկում ավելանում են հավելյալ սննդատեսակներ։

Մայրիկները գիտեն, որ հավելյալ սնունդը երեխայի սննդակարգ պետք է ներառել՝ սկսած 6 ամսականից։

Սպիտակաձավարի շիլայի (манная каша) համը շատերին է հիշեցնում մանկությունը: Օգտակա՞ր է այս  շիլան, թե՞ ոչ: Այս հարցի շուրջ մասնագետները տարակարծիք են:

Մաս 1-ը կարող եք կարդալ այստեղ։

 Ձեր փոքրիկը արդեն քայլում է, փորձում է վազել, բացում է դարակները և պահարանները, ձգտում է մագլցել տան կահույքի վրա։ Նա բավական շարժուն  ու չարաճճի է դարձել։ Եկեք հասկանանք՝ ինչպես ապահովել 1-3 տարեկան երեխայի անվտանգությունը։

Ծնողների շրջանում կա տարածված սովորություն՝ երեխայի մեկ տարեկան դառնալուն պես սափրել կամ կտրել նրա մազերը:

Յուրաքանչյուր տարիք ունի իր առանձնահատկությունները և յուրաքանչյուր տարիքում փոքրիկը պետք է կարողանա կատարել որոշակի գործողություններ։

Յուրաքանչյուր ծնող ցանկանում է անել ամեն ինչ, որպեսզի նպաստի իր երեխայի  ներդաշնակ զարգացմանը։

Ներկայացնում է հոգեբան Ելենա Սարդարյանը։

Պարզաբանում է մանկաբույժ Գոհար Դավթյանը:

Մասնագետները վաղուց եկել են այն եզրակացության, որ պատժի կոպիտ տարբերակներն ազդում են երեխայի հոգեբանության վրա:

Երեխաներն իրենց կյանքի որոշ հատվածում ունենում են վախեր եւ տագնապներ, օրինակ՝ նրանց թվում է, թե մահճակալի տակ հրեշ կամ մեծ շուն կա թաքնված։ Թեեւ մեծահասակներին դա կարող է մանրուք թվալ, բայց, այնուամենայնիվ, պետք է հետեւողական լինել նման իրավիճակներում, քանի որ առաջին հայացքից անբնական այդ վախերը կարող են հետագայում ֆոբիաների պատճառ դառնալ։

Երեխաների ժամանցի ճիշտ եւ արդյունվետ կազմակերպումը մայրիկների առաջնային խնդիրներից է:  Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել արդյունավետ ժամանց անվտանգ միջավայրում, ներկայացնում են մանկական հոգեբաններ  Իրինա Խանամիրյանը եւ Դիաննա Գրիգորյանը։

Մանկական զարգացնող գրքի օգնությամբ երեխաները սովորում են թվերը, գույները, տարվա եղանակները,  ժամացույցը, երկրաչափական մարմինները և այլն: Խաղում են մոտորիկան զարգացնող խաղեր:

Մայրիկներ Անի Հակոբյանը և Անի Թոփչյանը իրենց բալիկների համար պատրաստել են զարգացնող գիրք: Առաջին էջում ներկայացրել են գույները` ծիածանի տեսքով, երկրորդ էջում կոշիկների քուղերը՝ կապելու ձևը, երրորդ էջում` բերքահավաք, հավաքում են ծառի խնձորները, չորրորդում` տուն և ընտանիքի անդամներին, հինգերորդում` ժամացույց, թվերի ճիշտ դասավորություն,  վեցերորդում` փազզլ, ճիշտ դասավորում, յոթերորդ էջում ներկայացրել են երկրաչափական մարմինները, ութերորդ էջը փոքր-ինչ զվարճալի է. ներկայացրել են լվացքի մեքենա իր լվացքով, իսկ վերջին էջում մուլտհերոսների միջոցով պետք է ճիշտ տեղադրել թվերը: 

Գիրքը պատրաստելու համար օգտագործել են տարբեր կտորներ, սոսինձ: Գիրքը պատրաստելիս մի մասը սոսնձով են կպցրել, մի մասը ձեռքով կարել, իսկ մյուս մասը` կարի մեքենայով:

Մարդու ստեղծագործականությունը չունի սահմաններ: Այն ծնում է որակապես նոր, նախկինում չեղած արժեքներ, երբ հայտնաբերվում, հորինվում է մի նոր բան:

Երեխաները վաղ տարիքում շրջակա աշխարհից ստացած ինֆորմացիան կլանում են սպունգի նման:

Հարմարեցում մեծահասակների վարքին

Մինչև 6 տարեկան երեխան նման է քամելոնի, որը կրկնօրինակում է մեծահասակներին։ Երեխաները հաճախ կրկնում են արտահայտություններ, որոնք լսում են ծնողներց, կրկնօրինակում են նրանց կեցվածքն ու սեղանի շուրջ գդալ բռնելու ձևը։

Ամբողջ աշխարհում ճապոնացիները հայտնի են իրենց աշխատասիրությամբ, հաստատակամությամբ, կարգապահությամբ և լավ վերաբերմունքով՝ դեպի բնությունը: Առաջարկում ենք ուշադրություն դարձնել մի առանձնահատկության, որն անհրաժեշտ է ցանկացած երկրում բնակվող ծնողներին: 

Երբ փոքրիկն արդեն 2 տարեկան է , ապա նա կարողանում է՝

  1. Լավ վազել և թռչկոտել
  2. 4-6 խորանարդիկներով աշտարակ կառուցել
  3. Ոտքով հարվածել գնդակին
  4. Գդալով «կերակրել» խաղալիքին

Երբ փոքրիկն արդեն 1.5 տարեկան է (16-18ամսական), նա կարողանում է՝

  1. Լավ քայլել, երբեմն վազել
  2. Սիրում է բարձրանալ աստիճաններով
  3. Խմել բաժակից

Երբ փոքրիկը 1 տարեկան (12-14 ամսական) է, նա սովորաբար կարողանում է.

  1. Ինքնուրույն` առանց բռնելու, 2-3 քայլ անել
  2. Ուղիղ  կանգնել
  3. Արկղի մեջ խաղալիքներ նետել
  4. Երկու խորանարդիկներ իրար վրա դնել
Գովազդ