Ո՞ր տարիքից կարելի է երեխաներին ձմերուկ տալ. այս հարցը հետաքրքրում է շատ մայրիկների:

Անհրաժեշտ՝

6 ամսականից սկսած՝ փոքրիկների սննդակարգի մեջ միսը պետք է զբաղեցնի կարեւոր տեղ: Մանկաբույժ Գոհար Քյարունցի օգնությամբ փորձեցինք պարզել՝ կարելի է, արդյոք, աղացած միս տալ մանկահասակ երեխային և եթե այո, ապա որ տարիքից ու ինչպես։

Լացող փոքրիկ, անհանգիստ, շփոթված մայրիկ ու բազմաթիվ անքուն գիշերներ։ Սա ծանոթ իրավիճակ է գրեթե բոլոր նորածին ունեցող ընտանիքներում։

Մասնագետներն ասում են՝ երեխաների համար մանկապարտեզը մեծ փորձություն է, քանի որ դժվարությամբ են հարմարվում նոր միջավայրին: Երեւանի Դավթաշեն համայնքում գործող «Բեմբի» զարգացման կենտրոնում լավ գիտեն այդ մասին, ուստի անում են ամեն ինչ՝ երեխային մանկապարտեզի առօրյային եւ ընկերական նոր միջավայրին հնարավորինս շուտ  եւ հեշտ ինտեգրելու համար:

Չկա հստակ ժամանակ, թե երբ պետք է երեխային օրորոցից տեղափոխել մանկական անկողին, սակայն շատ երեխաներ 2-3 տարեկանում են «լքում» օրորոցը։

Հաճախ ծնողները նկատում են, որ մեկ տարեկանին մոտենալուն զուգընթաց իրենց  փոքրիկները դառնում են ավելի քմահաճ: Նրանք սկսում են ավելի հաճախ կամակորություն անել և, ինչպես ասում են, «բնավորություն  ցույց տալ»: Նրանք հիմնականում հրաժարվում են ուտելիքից, քնից, լացում են, ավելի կպչուն դառնում մայրերից և այլն: Նման խնդրահարույց վարքագծի դրսևորումը պայմանավորված է մեկ տարեկանում ի հայտ եկող ճգնաժամով:

Ներկայացնում է «Երկուսով» հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնի հոգեբան Մարիամ Պետրոսյանը։

Այս խաղի օգնությամբ զարգացնում ենք գրեթե բոլոր հոգեկան գործընթացները և հատկապես խոսքը (տարիքը՝ 2.6-ից սկսած): 

2,5 տարեկան երեխան կարողանում է տարբերել 1-2 գույն, 4-6 երկրաչափական պատկեր և, ըստ գույնի և ձևի, կարողանում է խմբավորել դրանք։ Կարողանում է տարբերակել մեծն ու փոքրը, օղակներով կառուցում է բուրգ, կարողանում է խորանարդիկները դնել միմյանց վրա, ճիշտ ձևով բռնում է մատիտն ու գրիչը և փորձում նկարել՝ պատկերելով ծուռ գծեր, շրջաններ։ Կարող է պատմել՝ ինչ է նկարել։

Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության փորձագետները հայտնում են, որ գաջեթներից կախվածությունը և նստակյաց կյանքին սովորելն առաջանում են վաղ մանկությունից։ Դրա հետ կապված պետք է սահմանափակել երեխաների ժամանցը, որը կապված է սահմանափակ ակտիվության հետ։

Վախը պաշտպանական գործառույթ ունի, որն օգնում է մեզ զգույշ լինել: Սակայն երբեմն մայրիկների մոտ այն շատ վառ է արտահայտված լինում. նրանք շատ հաճախ ունենում են երեխային կամ ընտանքին  կորցնելու վախ։ Այս պարագայում վախը վերածվում է տագնապի:  Թեմայի շուրջ «Իմ փոքրիկ»-ը զրուցել է «Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Անի Ապիտոնյանի հետ:

Մայրիկները, որքան հնարավոր է շուտ, ցանկանում են երեխաներին վարժեցնել գիշերանոթին:

Ներկայացված խաղերը կօգնեն զարգացնել երեխայի մանր մոտորիկան, խոսքը, ուշադրությունը, մտածողությունը, կոորդինացիան, հետևողականությունը, հույզերի արտահայտումը կյանքի առաջին տարում։

Այս խաղը կարելի է խաղալ 9 ամսականից սկսած: Անհրաժեշտ է վառ գույներ ունեցող գեղեցիկ տուփ, որը փակվում է, և որևէ խաղալիք:

Այս հարցը հաճախ են տալիս ծնողները։

Ընտանիքում առաջնեկը միշտ սպասված է և մշտապես գտնվում է ուշադրության կենտրոնում, սակայն գալիս է մի պահ, երբ այդ ուշադրությունը պետք է կիսել մեկ այլ մարդուկի հետ: Երկրորդ երեխայի ի հայտ գալը մեծ փորձություն է թե՛ երեխայի, թե՛ ծնողի համար: «Իմ փոքրիկ»-ն այս անգամ «Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Անի Ապիտոնյանի հետ փորձել է պարզել՝ ինչպես պատրաստվել երկրորդ երեխայի ծննդին:

Երեխաները վաղ տարիքում շրջակա աշխարհից ստացած ինֆորմացիան կլանում են սպունգի նման:

Հարմարեցում մեծահասակների վարքին

Մինչև 6 տարեկան երեխան նման է քամելոնի, որը կրկնօրինակում է մեծահասակներին։ Երեխաները հաճախ կրկնում են արտահայտություններ, որոնք լսում են ծնողներց, կրկնօրինակում են նրանց կեցվածքն ու սեղանի շուրջ գդալ բռնելու ձևը։

Երբ փոքրիկն արդեն 2 տարեկան է , ապա նա կարողանում է՝

  1. Լավ վազել և թռչկոտել
  2. 4-6 խորանարդիկներով աշտարակ կառուցել
  3. Ոտքով հարվածել գնդակին
  4. Գդալով «կերակրել» խաղալիքին

Երբ փոքրիկն արդեն 1.5 տարեկան է (16-18ամսական), նա կարողանում է՝

  1. Լավ քայլել, երբեմն վազել
  2. Սիրում է բարձրանալ աստիճաններով
  3. Խմել բաժակից

Երբ փոքրիկը 1 տարեկան (12-14 ամսական) է, նա սովորաբար կարողանում է.

Գովազդ