Փոքրիկի դիմադրողականությունը դարձել է փխրուն, իսկ թուլությունը՝ նրան ուղեկից: Սա երեխայի օրգանիզմում վիտամինների պակասի մասին կարող է ազդարարել: Վիտամիններն օգնում են օրգանիզմին, երբ ներմուծվում են սննդի միջոցով: Սակայն դեղահաբի տեսքով վիտամինի ընդունումն արդեն այլ պայմաններ է թելադրում:

«Իմ փոքրիկ»-ը զրուցել է Ուիգմոր Քլինիքի մանկաբույժ Աիդա Պապիկյանի հետ։

Գարունն իր հետ մշտապես վիրուսային և շնչառական հիվանդություններ է արթնացնում, սակայն վերջին մեկ ամսում Հայաստան ներթափանցած նոր տիպի կորոնավիրուսը՝ Covid-19-ը, շատ ծնողների համար նոր հարցեր է առաջ բերում՝ ինչ սնունդ տալ երեխաներին, ինչն է առավել օգտակար վիրուսից զերծ մնալու համար։

Ո՞ր տարիքից կարելի է երեխաներին ձմերուկ տալ. այս հարցը հետաքրքրում է շատ մայրիկների:

Երբեմն փոքրիկը բողոքում է, որ սառը, տաք հեղուկներ խմելիս կամ ուտելիք փորձելիս ատամների շրջանում տհաճ զգացողություն է ունենում:

 «Իմ փոքրիկ»-ը զրուցել է «Մուրացան» համալսարանական հիվանդանոցի մանկաբույժ Օլգա Ասատրյանի հետ:   

 

Ինչի՞ կարող է հանգեցնել դեղերի տեսքով վիտամինների չարաշահումը: 

Հաճախ ծնողները նկատում են, որ մեկ տարեկանին մոտենալուն զուգընթաց իրենց  փոքրիկները դառնում են ավելի քմահաճ: Նրանք սկսում են ավելի հաճախ կամակորություն անել և, ինչպես ասում են, «բնավորություն  ցույց տալ»: Նրանք հիմնականում հրաժարվում են ուտելիքից, քնից, լացում են, ավելի կպչուն դառնում մայրերից և այլն: Նման խնդրահարույց վարքագծի դրսևորումը պայմանավորված է մեկ տարեկանում ի հայտ եկող ճգնաժամով:

Ներկայացնում է «Երկուսով» հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնի հոգեբան Մարիամ Պետրոսյանը։

Այս խաղի օգնությամբ զարգացնում ենք գրեթե բոլոր հոգեկան գործընթացները և հատկապես խոսքը (տարիքը՝ 2.6-ից սկսած): 

Յուրաքանչյուր տարիքում երեխան պետք է տիրապետի որոշակի խոսքային կարողությունների։ Եթե հետևենք երեխայի խոսքային զարգացման տարիքային օրինաչափություններին, ապա յուրաքանչյուր տարիքում կարելի է առանձնացնել մի քանի անհանգստանող նշան, որոնց առկայության դեպքում պետք է խորհրդակցել լոգոպեդի հետ։

Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության փորձագետները հայտնում են, որ գաջեթներից կախվածությունը և նստակյաց կյանքին սովորելն առաջանում են վաղ մանկությունից։ Դրա հետ կապված պետք է սահմանափակել երեխաների ժամանցը, որը կապված է սահմանափակ ակտիվության հետ։

Ներկայացված խաղերը կօգնեն զարգացնել երեխայի մանր մոտորիկան, խոսքը, ուշադրությունը, մտածողությունը, կոորդինացիան, հետևողականությունը, հույզերի արտահայտումը կյանքի առաջին տարում։

Այս խաղը կարելի է խաղալ 9 ամսականից սկսած: Անհրաժեշտ է վառ գույներ ունեցող գեղեցիկ տուփ, որը փակվում է, և որևէ խաղալիք:

Այս հարցը հաճախ են տալիս ծնողները։

«Իմ փոքրիկ»-ը զրուցել է «Երկուսով»  մասնագիտացված հոգեբանական կենտրոնի  ղեկավար, հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանի հետ։

Ընտանիքում առաջնեկը միշտ սպասված է և մշտապես գտնվում է ուշադրության կենտրոնում, սակայն գալիս է մի պահ, երբ այդ ուշադրությունը պետք է կիսել մեկ այլ մարդուկի հետ: Երկրորդ երեխայի ի հայտ գալը մեծ փորձություն է թե՛ երեխայի, թե՛ ծնողի համար: «Իմ փոքրիկ»-ն այս անգամ «Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Անի Ապիտոնյանի հետ փորձել է պարզել՝ ինչպես պատրաստվել երկրորդ երեխայի ծննդին:

Երեխաները վաղ տարիքում շրջակա աշխարհից ստացած ինֆորմացիան կլանում են սպունգի նման:

Երբ փոքրիկն արդեն 2 տարեկան է , ապա նա կարողանում է՝

  1. Լավ վազել և թռչկոտել
  2. 4-6 խորանարդիկներով աշտարակ կառուցել
  3. Ոտքով հարվածել գնդակին
  4. Գդալով «կերակրել» խաղալիքին

Երբ փոքրիկն արդեն 1.5 տարեկան է (16-18ամսական), նա կարողանում է՝

  1. Լավ քայլել, երբեմն վազել
  2. Սիրում է բարձրանալ աստիճաններով
  3. Խմել բաժակից

Երբ փոքրիկը 1 տարեկան (12-14 ամսական) է, նա սովորաբար կարողանում է.

Գովազդ