Խելացի ծնողները և մանկավարժները արդեն հասկացել են, որ փոքրիկի զարգացման համար ոչ այդքան ինտելեկտուալն է կարևոր, ինչքան ստողծագործականը: Հենց դա է օգնում նրանց հետագայում յուրօրինակ որոշումներ կայացնել, դժվար պահերին ելք գտնել:

Կան երեխաներ, որոնք 11-12 ամսականում արդեն խոսում են, եւ նրանց բառապաշարը հասնում է 100-120 բառի: Միեւնույն ժամանակ նաեւ երեխաներ կան, որոնք մինչեւ 2 կամ 2,5 տարեկան դեռ չեն խոսում: Միայն խոսքի բացակայությունը չի կարող երեխայի զարգացման խնդրի ցուցանիշ լինել այս տարիքում: Սակայն չի կարելի նաեւ ծուլանալ եւ չափից դուրս խաղաղվել: Պետք է օգնել երեխային, որ նա խոսի:

 

  • Խոսքն առաջին հերթին շփման միջոց է: Երեխայի խոսքը խթանելու համար պետք է ակտիվ շփվել նրա հետ, խոսել: Իրականում սա պետք է անել անգամ հղիության ընթացքում: Երեխայի հետ պետք է խոսել, ցույց

2-3 տարեկանում երեխաների բառապաշարը կտրուկ հարստանում է: Այս տարիքում փոքրիկները պետք է կարողանան 50 եւ ավելի բառ գործածել: Շատ երեխաներ բառերը վերածում են կարճ արտահայտությունների եւ նախադասությունների: Այս տարիքի փոքրիկները պետք է կարողանան ըմբռնել ու կատարել այնպիսի առաջադրանքներ, ինչպիսին է` գնդակը վերցրու եւ բեր, հայրիկին տուր:

3-ամյա  փոքրիկի բառապաշարում պետք է 200 եւ ավելի բառ լինի: Շատ երեխաներ կարողանում են մինչեւ 3-4 նախադասություն միանգամից արտաբերել: Այս տարիքի երեխաների լեզվամտածողությունն արդեն թույլ է տալիս, որ նրանք հասկանան ավելին եւ խոսեն  ավելի հստակ: 3 տարեկանում նա արդեն այնպես պետք է խոսքի, որ մտքերի 75 տոկոսը հասկանալի լինի:

1 տարեկանում փոքրիկն  արդեն սկսում է միզամանից օգտվել:Եթե նա դա դեռ չի անում, ապա դա Ձեր մեղավորությունն է: Կատարեեք համապատասխան եզրակացություններ և փորձեք նրա սովորեցնել գիշերային միզմանը: Դուք պետք է համառություն ցուցաբերեք և լինեք համբերատար: Հարկավոր չէ ժամերով փոքրիկին նստեցնել միզամանին` դա ոչնչի չի հանգեցնի: Հիշեք, նա միզելու կարիք ունենում է հիմնականում միևնույն ժամական` քնելուց անմիջապես առաջ կան հետո: Օգտվելով այս գիտությունից` մշակեք  «զուգարակի գիաֆիկ»:

 

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ