Եթե էկրանին սիրելի մուլհերոսը կամ մուլտֆիլմն է, երեխային անհնար է կտրել հեռուստացույցից։ Սակայն մեծահասակները լավ գիտեն՝ հեռուստացույցի առջև երկար նստելը ոչ միայն խրախուսելի չէ, այլև բացասաբար է անդրադառնում փոքրիկի վրա։ Ո՞ր տարիքից և օրական քանի՞ ժամ է թույլատրելի հեռուստացույց դիտել. ներկայացնում է հոգեբան Ռիմա Իգիթյանը։
Ինչպե՞ս ապահովել փոքրիկի ժամանցը. հոգեբանների խորհուրդները
Երեխաների ժամանցի ճիշտ եւ արդյունվետ կազմակերպումը մայրիկների առաջնային խնդիրներից է: Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել արդյունավետ ժամանց անվտանգ միջավայրում, ներկայացնում են մանկական հոգեբաններ Իրինա Խանամիրյանը եւ Դիաննա Գրիգորյանը։
Ինչպես փոքրիկին դարձնել ստեղծագործող. հոգեբանական խաղեր ու վարժություններ
Մարդու ստեղծագործականությունը չունի սահմաններ: Այն ծնում է որակապես նոր, նախկինում չեղած արժեքներ, երբ հայտնաբերվում, հորինվում է մի նոր բան:
Խաղալիքներ 1 - 1.5 տարեկան երեխաների համար - մաս 2
Նյութի առաջին մասը կարդացեք այստեղ:
Ինչպես պատրաստել մանկական փափուկ գիրք
Մանկական զարգացնող գրքի օգնությամբ երեխաները սովորում են թվերը, գույները, տարվա եղանակները, ժամացույցը, երկրաչափական մարմինները և այլն: Խաղում են մոտորիկան զարգացնող խաղեր:
Մայրիկներ Անի Հակոբյանը և Անի Թոփչյանը իրենց բալիկների համար պատրաստել են զարգացնող գիրք: Առաջին էջում ներկայացրել են գույները` ծիածանի տեսքով, երկրորդ էջում կոշիկների քուղերը՝ կապելու ձևը, երրորդ էջում` բերքահավաք, հավաքում են ծառի խնձորները, չորրորդում` տուն և ընտանիքի անդամներին, հինգերորդում` ժամացույց, թվերի ճիշտ դասավորություն, վեցերորդում` փազզլ, ճիշտ դասավորում, յոթերորդ էջում ներկայացրել են երկրաչափական մարմինները, ութերորդ էջը փոքր-ինչ զվարճալի է. ներկայացրել են լվացքի մեքենա իր լվացքով, իսկ վերջին էջում մուլտհերոսների միջոցով պետք է ճիշտ տեղադրել թվերը:
Գիրքը պատրաստելու համար օգտագործել են տարբեր կտորներ, սոսինձ: Գիրքը պատրաստելիս մի մասը սոսնձով են կպցրել, մի մասը ձեռքով կարել, իսկ մյուս մասը` կարի մեքենայով:
Խաղեր խոհանոցում 2-3 տարեկան երեխաների համար
Ինչո՞վ է զբաղված երեխան խոհանոցում, մինչ մայրիկը կերակուր է պատրաստում: Խոհանոցային խաղերը կարո՞ղ են լինել զարգացնող: Հնարավո՞ր է փոքրիկին ներգրավել խոհանոցային աշխատանքում եւ այդպես նպաստել նրա զարգացմանը: Մեր պատասխանն է` այո:
Պատրաստենք միասին