12 մթերք, որոնք բարելավում են փոքրիկի ուղեղի աշխատանքը – մաս 2

Սնունդ

Նախորդ հրապարակման մեջ դուք ծանոթացել էիք այն 6 մթերատեսակներին, որոնք աչքի են ընկնում իրենց օգտակարությամբ: Ստորեւ ներկայացված է փոքրիկի ուղեղի աշխատանքին նպաստող սննդատեսակների մյուս 6-յակը.

7. Շագանակագույն բրինձ

Օգնում է կարգավորել քունը, կանխում է փորկապությունը, թեթևացնում է ասթմայի նոպաները:

Նախորդ հրապարակման մեջ դուք ծանոթացել էիք այն 6 մթերատեսակներին, որոնք աչքի են ընկնում իրենց օգտակարությամբ: Ստորեւ ներկայացված է փոքրիկի ուղեղի աշխատանքին նպաստող սննդատեսակների մյուս 6-յակը.

7. Շագանակագույն բրինձ

Օգնում է կարգավորել քունը, կանխում է փորկապությունը, թեթևացնում է ասթմայի նոպաները:

8. Քաղցր կարտոֆիլ (բատատ)

Կանխում է շաքարախտն ու ճարպակալումը եւ փորկապությունը: Օգնում է բարելավել տեսողությունը:

9. Գազար

Օգնում է բարելավել տեսողությունը, բարձրացնում է իմունիտետը:

10. Լոլիկ

Օգնում է կանխել քաղցկեղը,թեթևացնում է ասթման:

11. Հավի միս

Լավ է աճի և բջիջների վերականգնման համար,բարձրացնում է իմունիտետը,օգնում է կարգավորել քունը և հանում է լարվածությունը:

12. Կվինոայի ձավար

Ձավարեղենի մեջ ամենից շատն է սպիտակուցներ պարունակում,աչքի է ընկնում նաեւ B6 վիտամինի բարձր պարունակությամբ:


Աղբյուրը՝ tert.am

Գովազդ