Բրոկոլին երեխաների համար. ինչու է անփոխարինելի բանջարեղենի այս տեսակը

Սնունդ

Բրոկոլին շատ օգտակար է բոլոր տարիքի մարդկանց համար:  Իսկ երեխայի սննդացանկում այն առավել քան անհրաժեշտ է, քանի որ.

  • Այն հիպոալերգիկ մթերք է և անվտանգ է նաև այն երեխաների համար, ովքեր ունենում են ալերգիկ ռեակցիաներ:

Բրոկոլին շատ օգտակար է բոլոր տարիքի մարդկանց համար:  Իսկ երեխայի սննդացանկում այն առավել քան անհրաժեշտ է, քանի որ.

  • Այն հիպոալերգիկ մթերք է և անվտանգ է նաև այն երեխաների համար, ովքեր ունենում են ալերգիկ ռեակցիաներ:
  • Պարունակում է բազմաթիվ վիտամիններ և օգնում է օրգանիզմի  միկրոֆլորայի պահպանմանը: Այն երեխաները, ովքեր պարբերաբար ուտում են բրոկոլիով պատրաստված կերակուր,  հազվադեպ են ունենում փորկապություն:
  • Բրոկոլի ուտելով երեխան ստանում է մեծ քանակությամբ A, C վիտամիններ, կալիում, երկաթ: Այս բանջարեղենը նպաստում է իմունային համակարգի բարձրացմանը, կանխարգելում է անեմիան, պայքարում է վարակների դեմ: Կալցիումի և մագնեզիումի բավարար քանակը բրոկոլիի մեջ նպաստում է երեխայի նյարդային համակարգի կայունությանը, հանգիստ քնին և դիմադրում տարբեր տեսակի սթրեսների դեմ: Բրոկոլին ունի մեծ քանակությամբ վիտամին U, որն օգնում է պայքարել տարբեր տեսակի խոցերի դեմ:

Տեղեկություն. Բանջարեղենի այս տեսակը, ինչպես սոխը և սխտորը, պարունակում է մեծ քանակությամբ ֆիտոնցիդներ, որոնք ակտիվ պայքարում են վիրուսների և վարակների դեմ:

Վիտամիններով հարուստ բրոկոլին խորհուրդ է տրվում մատուցել հատկապես այն երեխաներին, ովքեր չեն ուտում միս: Կլինիկական ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ բրոկոլին նվազեցնում է նաև շնչառական ասթման, ալերգիկ ռեակցիաները և վերականգնում է իմունային համակարգը: Այն նաև օգնում է պայքարել երեխաների ավելորդ քաշի դեմ:

Հակացուցումներ.

1.Եթե երեխան նույնիսկ չի ուզում համտեսել բրոկոլի, դա կարող է վկայել  օրգանիզմում յոդի պակասի մասին:

2.Եթե երեխան ունի ենթաստամոքսային գեղձի հիվանդություններ, ապա այն կարող է մեծացնել մարսողական համակարգի խանգարումները:

 

Աղբյուրը՝  babyfoodtips.ru

Գովազդ