Ինչպե՞ս եփել բանջարեղենը երեխաների համար

Սնունդ

Որպեսզի երեխայի համար պատրաստեք բանջարեղենով կերակուր, նախ հարկավոր է մանրակրկիտ լվանալ այն հոսող ջրով, խոզանակել, կեղևը և սերմերը հեռացնել: Խորհուրդ չի տրվում կեղևը հանել, ապա նոր լվանալ, քանի որ այդ դեպքում հեռացվում են նաև որոշակի օգտակար նյութեր: Խորհուրդ չի տրվում նաև բանջարեղենը երկար ժամանակ թողնել ջրի մեջ:

Որպեսզի երեխայի համար պատրաստեք բանջարեղենով կերակուր, նախ հարկավոր է մանրակրկիտ լվանալ այն հոսող ջրով, խոզանակել, կեղևը և սերմերը հեռացնել: Խորհուրդ չի տրվում կեղևը հանել, ապա նոր լվանալ, քանի որ այդ դեպքում հեռացվում են նաև որոշակի օգտակար նյութեր: Խորհուրդ չի տրվում նաև բանջարեղենը երկար ժամանակ թողնել ջրի մեջ: Երեխաների համար բանջարեղեն եփելու լավագույն տարբերակը քիչ քանակությամբ ջրի մեջ եփելն է՝ առանց աղի:  Եփվելուց հետո կարելի է աղալ կամ հարել:

Եփած բանջարեղենը կարելի է օգտագործել ոչ ուշ, քան 1.5 ժամվա ընթացքում, որպեսզի պահպանվեն բոլոր վիտամինները: Բանջարեղենը հարկավոր է պահել հատուկ տարաների մեջ, որոնք ունեն կափարիչ: Ցանկալի է եփել այն քանակությամբ, որ հարկ չլինի երկրորդ անգամ տաքացնելու:

Աղցանները երեխային պետք է մատուցել թարմ վիճակում, քանի որ կտրատած բանջարեղենի միջից օքսիդանում է սննդային արժեքը:  Աղցան պատրաստելուց առաջ հարկավոր է բանջարեղենը նախ լվանալ հոսող ջրով, ապա՝ եռացրած:

Ռուսաստանի «Դոկտոր ՍՄ» կլինիկայի մանկաբույժ Տատյանա Տարասովայի կարծիքով՝ բանջարեղենը պարունակում է բազմաթիվ վիտամիններ և միկրոէլեմենտներ, ուստի այն երեխայի սննդակարգում պարտադիր է: Օրինակ՝ կարտոֆիլը պարունակում է մեծ քանակությամբ ֆոսֆոր, կալցիում, մագնեզիում եւ կալիում: Կարտոֆիլով կարելի է պատրաստել աղցաններ, խյուս, ապուրներ և այլն: Շատ օգտակար է նաև խորոված կարտոֆիլը:  Կաղամբը B վիտամինի, իսկ բուլղարական պղպեղը C վիտամինի անսպառ աղբյուր են:

Գազարը հիանալի հակաբիոտիկ միջոց է, որը սպանում է օրգանիզմի վնասակար մանրէները: Այն պարունակում է շատ վիտամիններ, եթերային յուղեր, օրգանական թթուներ, որոնք օգնում են մարսողությանը: Այն դյուրին է դարձնում մսի և ձկան մարսողությունը:

Խորհուրդ է տրվում բանջարեղենը եփել միայն բուսական յուղերով:

 

Աղբյուրը՝ 2mm.ru

Գովազդ