Առաջին մասը կարդացեք այստեղ։
- Զրույց խողովակով
Ի՞նչ է հարկավոր` թղթե դատարկ խողովակ
Ինչպե՞ս խաղալ՝ Զրուցեք կամ ծիծաղելի ձայներ հանեք խողովակի միջով և հետևեք՝ ինչպես է արձագանքում փոքրիկը, երբ դրան հաջորդում է ձեր սովորական ձայնը: Հետո նրան հերթ տվեք, որպեսզի նա էլ փորձի նման ձայներով խոսել ձեզ հետ: Երեխաներն այս տարիքում սիրում են, այսպես ասած, «խաղալ լեզվով», ինչը հնարավորություն է տալիս փորձարկել նոր ձայներ: «Եկեք խաղանք ու սովորենք միասին» գրքի համահեղինակ Լայդերմանն ասում է, որ լեզուն իրականում ձայների ամբողջություն է: Այսինքն` թոթովանքը հետո կվերածվի բառերի, ինչն էլ, իր հերթին, կզարգացնի հումորի զգացումը:
Հմտություններ՝ հերթի սպասել, ձայները տարբերակել
- Գնալ-գտնել
Ի՞նչ է պետք անել՝ երեխային ուղարկեք`որևէ բան գտնել-բերելու, օրինակ` կոշիկները, գնդակը կամ բաժակը: Բացի նրանից, որ նա կվարժեցնի իր լեզվական ընկալունակությունը`հետևելով ցուցումներին, նա նաև կզարգացնի որևէ բան ինքնուրույն անելու կարողությունը:
Խաղի տարբերակներ` զվարճալի ցուցումներ տվեք, օրինակ՝ «գուլպան դիր գլխիդ». այդպես նաև հումորը կզարգացնեք:
Հմտություններ՝ ընկալունակություն, մտապահում, հիշողություն
- Կպչուն թուղթ
Ի՞նչ է հարկավոր՝ մաքուր կպչուն թուղթ
Ինչպե՞ս խաղալ: Կպչուն թղթից կտրեք երկու ոտք երկարությամբ հատված ու փակցրեք հատակին: Թույլ տվեք երեխային ցատկել, քայլել, պարել վրան: այդպես նա ավելի լավ կճանաչի իր մարմինը: Շատ հաճախ մենք մտածում ենք, որ երեխաների խաղերի համար գործում են հստակ կանոններ: Ազատվեք դրանցից ու երեխային էլ տվեք ազատություն:
Խաղի տարբերակներ՝ կարող եք կպչուն հատվածի վրա դնել խաղալիքներ և հանձնարարել փոքրիկին պոկել դրանք ու տեղաշարժել:
Հմտություններ`շոշափելիքներ, մկանների ամրացում, մարմնի ճանաչում
- Կպչուն կլորակներ
Ի՞նչ է հարկավոր` կպչուն կլոր թղթիկներ
Ինչպե՞ս խաղալ` կպչուն կլորակները փակցրեք փոքրիկի դեմքին և շեղեք նրան ինչ-որ բանով նախքան հայելուն մոտեցնելը: Եթե փոքրիկը ձեռքը կտանի դեպի քթիկը կամ թուշիկը, որպեսզի պոկի կլորակը, կնշանակի, որ նա գիտակցում է, որ ինչ-որ բան սովորական չէ իր արտացոլանքի մեջ: Դոկտոր Լեյդերմանն ասում է. «Փոքրահասակ երեխաները սեփական «ես»ը դժվար են ընկալում, բայց որպես կանոն, այս տարիքում նրանք հասկանում են, որ հայելու մեջ իրենց են տեսնում: Այդուհանդերձ, եթե ձեր փոքրիկը դեռ չի արձագանքում հայելուն, մի մտահոգվեք. դեռ ժամանակ կա»:
Խաղի տարբերակներ՝ ծիծաղելի գլխարկ դրեք փոքրիկի գլխին ու հետևեք՝ ինչպես է նա հանում այն։
Հմտություններ՝ ինքնաճանաչում
- Եկեք հաշվենք
Ինչպե՞ս խաղալ՝ երեխաները սիրում են հաշվել ձեռքերի ու ոտքերի մատիկները. այնպես որ բարձրաձայն հաշվեք՝ փոքրիկին սովորեցնելով դիպչել յուրաքանչյուր մատիկին մեկ անգամ ու ձեզ հետ հավասար հաշվել: Լեյդերմանն ասում է, որ կարևոր չէ՝ փոքրիկը հերթականությամբ է հաշվում, թե ոչ, կարևորը՝ նա կարողանա հասկանալ հաշվելու սկզբունքը:
Խաղի տարբերակներ՝ հաշվեք աստիճանները, երբ իջնում կամ բարձրանում եք, հաշվեք, երբ սպասում եք լուսացույցի կանաչ լույսին, հաշվեք պղպջակները, որոնք սավառնում են օդում:
Հմտություններ՝ հաշվելու կարողություն
- Խզբզոց փշուրների վրա
Ի՞նչ է հարկավոր`մանկական մանրաձավար, կրեկերի փշրանք և թուղթ
Ինչպե՞ս խաղալ՝ մանրաձավարը կամ փշրանքը շաղ տվեք թղթին և ցույց տվեք՝ ինչպես է հնարավոր մատիկով ինչ-որ բան նկարել: «Պարզ խաղ՝ հեշտ զբաղմունք երեխայի համար» գրքի հեղինակ Ռեյչըլ Քոլին ասում է, որ փոքրիկն այդպես կարող է, օրինակ, կրկնօրինակել իրենից մեծ քույր-եղբայրներին:
Հմտություններ՝ ձեռագրի զարգացում, պատճառահետևանքային կապի ընկալում
11․ Հետ հավաքել
Ի՞նչ է հարկավոր՝ խաղ-թունել, խճանկար (puzzle), մասնիկներով խաղալիքներ
Ինչպե՞ս խաղալ՝ խճանկարը կամ խաղալիքը մասնատեք և երկու կույտի բաժանեք՝ մեկ կույտը դնելով թունելի մի ծայրին: Փոքրիկը պետք է մասնիկները թունելի միջով անցկացնի և համալրի մյուս կույտը:
Հմտություններ՝ կենտրոնացում, բազմաքայլ հանձնարարության կատարում
Աղբյուրը՝ babycenter.com