Խնջույքների, հավաքույթների ժամանակ ծնողները, տատիկ-պապիկներն ու հարազատները երբեմն երեխաներին ստիպում են երգել, արտասանել ու բերկրանք են ապրում, երբ երեխան հիացնում է հյուրերին: Երեխային, թերևս, ավելի մարդամոտ դարձնելու համար ստիպում են նաև համբուրել հյուրերին: Հնարավո՞ր է, արդյոք, որ երեխան, մյուսներին համբուրելով, ավելի մարդամոտ դառնա, «Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Անի Ապիտոնյանը կարծում է, որ ոչ:

«Արեգնազան» կրթահամալիրի, ԵՊՀ-ում և Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի դասախոս Արա Աթայանը «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կազմակերպած հանդիպման ընթացքում ներկայացնում է՝ որո՞նք են երեխայի տարիքային զարգացման փուլերը։

«Դասավանդի՛ր, Հայաստան» ծրագրի շրջանավարտ, «UWC Դիլիջան» քոլեջի ուսուցիչ Զինա Ղուկասյան «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կազմակերպած հանդիպման ընթացքում ներկայացնում է գործիքներ, որոնց միջոցով հնարավոր է տարրական դպրոցում խթանել երեխայի ստեղծագործականությունը։

Ազգագրագետ, կրթության փորձագետ Զարուհի Համբարձումյանը «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կազմակերպած հանդիպման ընթացքում ներկայացնում է՝ ինչպես զարգացնել երեխայի մոտ քննադատական մտածողությունը։

Բոլոր ծնողներն էլ հեքիաթներ են կարդում երեխաների համար։ Այս զբաղմունքն, իհարկե, երեխայի մոտ զարգացնում է կապակցված խոսքը, մտածողությունը, երևակայությունը, ընդլայնում աշխարհընկալումը, բառապաշարը և այլն:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ