Շատ տարիներ առաջ կար մի հսկա ծառ, որի պտուղները չափազանց համեղ էին, եւ մարդիկ սիրով համտեսում էին: Մի փոքրիկ տղա դառնում է խնձորենու մտերիմ ընկերը: Նա շատ էր սիրում խաղալ ծառի հետ, մագլցել ճյուղերի վրա, քնել ստվերի տակ, խնձոր քաղել: Ամեն օր նա հյուր էր գնում ծառին եւ համտեսում ջրալի պտուղները: Խնձորենին շատ բարի էր եւ միշտ սիրով ընդունում էր տղային ու խաղում նրա հետ: Որոշ ժամանակ անց տղան ընդունվում է դպրոց եւ այլեւս չի կարողանում ժամանակ անցկացնել ծառի հետ:

«Իմ Փոքրիկ»-ը ներկայացնում է Մարիա Մոնտեսորիի խորհուրդների շարքը: Ամեն անգամ կներկայացնենք 1 սկզբունք` իր բացատրությամբ: Բոլոր նրանց համար, ովքեր չգիտեն, թե ով է Մոնտեսորին, «Իմ Փոքրիկ»-ը կմանրամասնի: Նա իտալացի բժիշկ եւ ուսուցիչ էր: Ծնվել էր 1870-ին, մահացել 1952-ին: Մոնտեսորին առանձնանում էր իր ինքնատիպ կրթական մոտեցումներով: Նա ամենից շատ կարեւորում էր երեխայի ազատությունն ու ընտրության իրավունքը: Նրա կրթական մոտեցումներով հիմնված

  1. Ուսուցիչները երեխաների հետ աշխատում են ինչպես անհատապես, այնպես էլ փոքր խմբերով եւ ամբողջ խմբով`օրվա մեջ տարբեր ժամերի: Այսինքն`նրանք ամբողջ օրը  չեն նվիրում ամբողջական խմբին:
  2. Դասասենյակները զարդարված են հենց երեխաների ձեռքի աշխատանքներով, նկարներով,  հորինած պատմություններով:

Փոքրիկ երեխաներն, իրենց իսկ անվտանգության համար, միայնակ չպետք է մնան ճանապարհին, ակտիվ, անգամ պասիվ երթևեկություն ունեցող փողոցներում: Փոքրիկի անվտանգության համար կարևոր է, որ մեծահասակը ոչ միայն ուղեկցի նրան, այլ նաև զգոն լինի, որպեսզի խաղով, թռչնակով կամ մեքենայով տարված փոքրիկը հանկարծ չվազի դեպի ճանապարհը կամ մեքենան:

Մանկապարտեզն այն վայրն է, որտեղ փոքրիկը զարգացնում է իր` սովորելու  ձգտումը, ընդհանուր գիտելիքը, շփվելու կարողությունը եւ հետաքրքրությունը` սերտելու աշխարհը: Մանկապարտեզը ոչ միայն նախակրթարանային փուլից ապահովում է անցում դպրոցին, այլեւ հնարավորություն է  տալիս փոքրիկին մնալ փոքրիկ: Երեխային  տարրական դպրոցի նախապատրաստելը չի նշանակում խաղը փոխարինել ակադեմիական գիտելիքով, ստիպել նրան զարգացնել կրթական գիտելիքները եւ ստուգող թեստերով պարզել նրա հաջողությունները: Մանկապարտեզային օրակարգը ներառում է այնպիսի

Այլ հոդվածներ …