Եթե ձեր փոքրիկը հրաժարվում է սննդարար բորշչից, ապա այս առաջարկը հենց ձեզ համար է: Բորշչը շատ վիտամիններ է պարունակում, քանի որ  հարուստ է բանջարեղենի տեսականիով: Օրինակ` գազարը C վիտամինով է հարուստ, ճակնդեղը` նույնպես: Ավելին` ճակնդեղի մանրաթելերի շնորհիվ կարելի է կանխարգել սիրտ-անոթային հիվանդությունները: Ճակնդեղը խորհուրդ են տալիս նաեւ հղի կանանց: Այն հարուստ է կալիումով,  օգտակար է նաև մարսողական համակարգի խնդիրների դեպքում:

Եվ այսպես, վերցրեք տավարի միս, ճակնդեղ, կաղամբ, կարտոֆիլ, գազար, մաղադանոս:  Միսը լվացեք, մանր կտրատեք, խաշեք

Ճիշտ է, Սուրբ Զատիկն անցավ, ու մեր սեղանին հավկիթը նույնքան գրավիչ ու առատ չէ, այդուհանդերձ, մի մոռացեք, որ փոքրիկի սննդակարգում ձուն մշտապես պետք է իր տեղն ունենա: Իհարկե, ալերգիաներ ունեցող փոքրիկների մայրիկներն ավելի զգոն պիտի լինեն, բայց ամեն դեպքում ձուն այն բարիքն է, որը երբեմն կարող է իր

Եթե ձեր փոքրիկը եփված կամ տաք կերակուրների սիրահար չէ, ապա շաբաթվա մեջ գոնե մեկ-երկու անգամ փորձեք պատրաստել այն, ինչ արագ է, ախորժաբեր ու հետաքրքիր: Սենդվիչանման այս նախուտեստի համար շատ բան հարկավոր չէ` սեւ ու սպիտակ հացեր, վարունգ, պանիր, կանաչի եւ կարմիր պղպեղ:

Եվ այսպես, սպիտակ հացը ծաղկանման կտրեք, վարունգը լվացեք ու շրջանակաձեւ կտրեք, սեւ հացից ստացեք խորանարդներ, իսկ պանիրը` եռանկյունաձեւ: Նույն հերթականությամբ էլ շարեք` սպիտակ հացը, հետո վարունգը, վրան սեւ հացը, վերջում էլ պանիրը:

Կաթնաշոռն անգերազանցելի է կալցիումի պարունակությամբ: Իսկ կալցիումն առողջ ատամների եւ ամուր ոսկորների գրավականն է: Այնպես որ,  ձեր փոքրիկների սննդակարգում մեծ տեղ տվեք կաթնամթերքին ու հատկապես կաթնաշոռին: Հնարավոր է` փոքրիկը հրաժարվի կաթնամթերքից: Հոգ չէ: Փորձեք գտնել այլընտրանքային ճանապարհներ` երեխայի ախորժակը շահելու համար: Վերցրեք կաթնաշոռը, մանդարինի դիլիմները, կտրատած կիվին ու խնձորը, եւ

Մեղրի շատ բաղադրիչներ առողջարար նշանակություն ունեն: Այս մթերքը արդյունավետ է թե մրսածության դեմ պայքարում, թե ամրացնում է իմունիտետը, օգնում է քնել, կարգավորել ստամոքսի աշխատանքը:

Մեղրի ¾-ը կազմում են գլյուկոզան ու ֆրուկտոզան, որոնք էլ փոքրիկ հետազոտողին էներգիայով են ապահովում:

Երեխայի սննդացանկում մեղր կարելի է ներառել երեք տարեկանից սկսած, եթե  փոքրիկն ալերգիկ  չէ: Երեք տարեկանից են միայն

Եթե շտապում եք, բայց նաեւ ուզում եք ձեր փոքրիկի նախաճաշն իսկական տոն դարձնել, ապա դուք ճիշտ ընտրություն եք կատարել: Անուշ քնից հետո արթնացած փոքրիկն իսկական հրճվանք կապրի, եթե տեսնի, որ կերակուրը նույնպես կարող է քնկոտ արջուկի տեսք ունենալ:

Շատ բան հարկավոր չէ` հավկիթ, բրինձ, կարագ ու հաց: 1-2 հավկիթը կոտրեք, հարեք եւ թավայում կարագով եփեք այնպես, որ ամբողջական  կտոր ստացվի, այսինքն`չմասնատվի: Մի բուռ բրինձը լվանալուց հետո խաշեք, ավելացրեք մի պնտղունց աղ ու 4 գնդիկ սարքեք`մեկը` արջուկի դեմքը, մյուս երկուսը` ականջները եւ երրորդը` վերմակի տակից

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ