Այս նախաճաշն ամենաքիչ ժամանակն ու սննդամթերքը   կպահանջի ձեզնից: Հայտնի փաստ է, որ պանիրը կալցիումի մեծ պաշար ունի,իսկ կալցիումն առողջ ատամների գրավականն է: Սակայն չի բացառվում, որ փոքրիկը, մերժելով կաթնամթերքը, չցանկանա ուտել նաեւ պանիր: Իսկ ավելի վատ դեպքերում՝ երեխան, հնարավոր է, հրաժարվի հատկապես պանրից: Այդ դեպքում փորձեք ճաշիկը խաղ դարձնել: Ընտրեք քաղցրաբլիթը եւ վրան դրեք եռանկյունաձեւ պանրիկը: Զեյթունի կտրատած մասերով մկնիկի քիթն ու աչուկները սարքեք: Նկարում մկնիկի ականջների տեղում երշիկի շրջանաձեւ կտորներ են: Սակայն երշիկ հատկապես երեխաներին խորհուրդ չի տրվում ուտել: Հետեւաբար փորձեք ականջներ ստանալ

Կաթնաշոռն անգերազանցելի է կալցիումի պարունակությամբ: Իսկ կալցիումն առողջ ատամների եւ ամուր ոսկորների գրավականն է: Այնպես որ,  ձեր փոքրիկների սննդակարգում մեծ տեղ տվեք կաթնամթերքին ու հատկապես կաթնաշոռին: Հնարավոր է` փոքրիկը հրաժարվի կաթնամթերքից: Հոգ չէ: Փորձեք գտնել այլընտրանքային ճանապարհներ` երեխայի ախորժակը շահելու համար: Վերցրեք կաթնաշոռը, մանդարինի դիլիմները, կտրատած կիվին ու խնձորը, եւ

Մեղրի շատ բաղադրիչներ առողջարար նշանակություն ունեն: Այս մթերքը արդյունավետ է թե մրսածության դեմ պայքարում, թե ամրացնում է իմունիտետը, օգնում է քնել, կարգավորել ստամոքսի աշխատանքը:

Մեղրի ¾-ը կազմում են գլյուկոզան ու ֆրուկտոզան, որոնք էլ փոքրիկ հետազոտողին էներգիայով են ապահովում:

Երեխայի սննդացանկում մեղր կարելի է ներառել երեք տարեկանից սկսած, եթե  փոքրիկն ալերգիկ  չէ: Երեք տարեկանից են միայն

Եթե ձեր փոքրիկը հրաժարվում է սննդարար բորշչից, ապա այս առաջարկը հենց ձեզ համար է: Բորշչը շատ վիտամիններ է պարունակում, քանի որ  հարուստ է բանջարեղենի տեսականիով: Օրինակ` գազարը C վիտամինով է հարուստ, ճակնդեղը` նույնպես: Ավելին` ճակնդեղի մանրաթելերի շնորհիվ կարելի է կանխարգել սիրտ-անոթային հիվանդությունները: Ճակնդեղը խորհուրդ են տալիս նաեւ հղի կանանց: Այն հարուստ է կալիումով,  օգտակար է նաև մարսողական համակարգի խնդիրների դեպքում:

Եվ այսպես, վերցրեք տավարի միս, ճակնդեղ, կաղամբ, կարտոֆիլ, գազար, մաղադանոս:  Միսը լվացեք, մանր կտրատեք, խաշեք

Ճիշտ է, Սուրբ Զատիկն անցավ, ու մեր սեղանին հավկիթը նույնքան գրավիչ ու առատ չէ, այդուհանդերձ, մի մոռացեք, որ փոքրիկի սննդակարգում ձուն մշտապես պետք է իր տեղն ունենա: Իհարկե, ալերգիաներ ունեցող փոքրիկների մայրիկներն ավելի զգոն պիտի լինեն, բայց ամեն դեպքում ձուն այն բարիքն է, որը երբեմն կարող է իր

Եթե ձեր փոքրիկը եփված կամ տաք կերակուրների սիրահար չէ, ապա շաբաթվա մեջ գոնե մեկ-երկու անգամ փորձեք պատրաստել այն, ինչ արագ է, ախորժաբեր ու հետաքրքիր: Սենդվիչանման այս նախուտեստի համար շատ բան հարկավոր չէ` սեւ ու սպիտակ հացեր, վարունգ, պանիր, կանաչի եւ կարմիր պղպեղ:

Եվ այսպես, սպիտակ հացը ծաղկանման կտրեք, վարունգը լվացեք ու շրջանակաձեւ կտրեք, սեւ հացից ստացեք խորանարդներ, իսկ պանիրը` եռանկյունաձեւ: Նույն հերթականությամբ էլ շարեք` սպիտակ հացը, հետո վարունգը, վրան սեւ հացը, վերջում էլ պանիրը:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ