Ամրացնում ենք իմունիտետը վիտամինային կերակրատեսակներով․ բաղադրատոմս

Սնունդ

Անհրաժեշտ է՝

  • բրոկոլի,
  • գազար,
  • սունկ,
  • կարմիր պղպեղ,
  • նեխուր,
  • սպանախ,
  • ձիթապտղի ձեթ,
  • կիտրոն,
  • քունջութ` ըստ ցանկության

 

Ինչպես պատրաստել

Անհրաժեշտ է լվանալ, կտրատել բրոկոլին, գազարը, սունկը, կարմիր պղպեղը, նեխուրը, սպանախը։ 

Եռացող ջրի մեջ լցնել բրոկոլին, թողնել 30 վայրկյան, ապա հանել: Սա անհրաժեշտ է, որպեսզի  մանրէները  վերանան, քանի որ բրոկոլին այնքան էլ հեշտ չէ լավ լվանալ։

Մնացած բանջարեղենը, բացի սպանախից, լցնել մի քիչ ջրով լի թավայի մեջ և թողնել, որպեսզի գոլորշիով եփվի: 10 րոպե հետո ավելացնել սպանախը, ապա՝ աննշան աղ։ Եփել ևս 5-7 րոպե: Եթե դեռ ջուր մնացած լինի, անպայման լավ ջրքամեք։ Ստացված զանգվածը չխառնեք, որպեսզի բանջարեղենն ունենա թարմ տեսք։ Սառչելուց հետո ավելացրեք ձիթայուղ, ըստ ցանկության՝ լիմոնի շերտեր և քուջութ։

 

 

Բարի ախորժակ 

Գովազդ