Փոքրիկներն աղմկում են, հրաժարվում քնել, փորձում հնարավորինս շատ հակառակվել ծնողներին և խաղալ: Տվյալ իրավիճակում երեխայի հետ վիճելու փոխարեն մայրիկն ու հայրիկը կարող են զիջումների գնալ և կազմակերպել հանգիստ խաղեր քնից առաջ, որոնք նաև լավ ժամանակ անցկացնելու հնարավորություն կլինեն։

Ի՞նչ հիմնական սկզբունքներով պետք է առաջնորդվել խաղալիք ընտրելիս, ի°նչ խաղալիքներով պետք է խաղան երեխաները տարբեր տարիքներում, որո՞նք են զարգացնող խաղերը և վերջապես ո°րն է համարվում զարգացում. այս և այլ հարցերի պատասխանները կտա  «Երկուսով» հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնի հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը

Խաղալիքը՝ ըստ տարիքի

Երեխայի բնականոն զարգացումը, նրա անձի ձևավորումն անհնար է պատկերացնել առանց խաղերի ու խաղալիքների: Խաղալիքը երեխաների համար այն միջոցն է, որը թույլ է տալիս նրանց հետազոտել շրջապատող աշխարհը, արտահայտել զգացմունքները: Խաղալիքի միջոցով սովորում են նաև շփվել և ճանաչել իրենք իրենց: Խաղալիքը մեծ պահանջարկ ունեցող իր է: Խաղալիքների ընտրությունը լուրջ և պատասխանատու գործ է, քանի որ դրանից է կախված երեխայի տրամադրությունն ու զարգացման ընթացքը:

Մի օր ձկնորսը ձուկ է բռնում: Ձկնիկն առանց վարանելու ասում է.

- Ձկնո՛րս, բաց թող ինձ: Ախր տեսնում ես, ես խոշոր չեմ և ինձանից մեծ օգուտ չես ստանա: Եթե ինձ բաց թողնես, ես կմեծանամ: Եվ երբ այդ ժամանակ բռնես ինձ, քեզ համար ավելի օգտակար կլինի:

Ձկնորսն ուշադիր լսում է ու պատասխանում․

- Հիմար կլինի նա, ով մեծ օգուտի կսպասի՝ ձեռքից բաց թողնելով փոքրը: 

Այստեղ ընթերցողին ներկայացվում է՝ ինչպես ձկնորսը ականջ չի դնում ձկան համոզիչ խոսքերին և դատում խելամտաբար: Նա որոշում է կանգ առնել ու նախընտրում մնալ փոքր, բայց իրական օգուտով, քան սպասել միայն մտքում գոյություն ունեցող մեծին: Այս առակը փոքրիկ դաս է այն մարդկանց համար, որոնք անընդհատ ավելի մեծի ու լավի որոնման մեջ են, ի վիճակի չեն գնահատել իրենց ունեցածը և ուրախանալ փոքր հաղթանակներով: Հիասքանչ է, երբ մարդը փորձում է բարձրանալ, նորը ձեռք բերել, բայց շանսերը պետք է լինեն իրատեսական: Երբեմն շատ ավելի ճիշտ է պահպանել եղածը, քան տրվել երևակայությանը, հաճելի մտքերին և կորցնել ունեցածը:   

 

 

 

 

Իսկ դուք գիտե՞ք, թե ինչ ընդհանուր բան կա մորթյա ականջակալների, ջրային դահուկների, մրգային պաղպաղակների միջև: Իրարից շատ տարբեր այս իրերը ստեղծել են երեխաները: Իհարկե, մանուկների հեղինակած գյուտերը սրանցով չեն սահմանափակվում: Ամեն տարի ավելի քան 500 հազար երեխա և դեռահաս ստեղծում է նոր բան՝ համակարգչային խաղերից մինչև տեխնիկա: