Իսկ դուք գիտե՞ք, թե ինչ ընդհանուր բան կա մորթյա ականջակալների, ջրային դահուկների, մրգային պաղպաղակների միջև: Իրարից շատ տարբեր այս իրերը ստեղծել են երեխաները: Իհարկե, մանուկների հեղինակած գյուտերը սրանցով չեն սահմանափակվում: Ամեն տարի ավելի քան 500 հազար երեխա և դեռահաս ստեղծում է նոր բան՝ համակարգչային խաղերից մինչև տեխնիկա:

Ի՞նչ հիմնական սկզբունքներով պետք է առաջնորդվել խաղալիք ընտրելիս, ի°նչ խաղալիքներով պետք է խաղան երեխաները տարբեր տարիքներում, որո՞նք են զարգացնող խաղերը և վերջապես ո°րն է համարվում զարգացում. այս և այլ հարցերի պատասխանները կտա  «Երկուսով» հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնի հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը

Խաղալիքը՝ ըստ տարիքի

Երեխայի բնականոն զարգացումը, նրա անձի ձևավորումն անհնար է պատկերացնել առանց խաղերի ու խաղալիքների: Խաղալիքը երեխաների համար այն միջոցն է, որը թույլ է տալիս նրանց հետազոտել շրջապատող աշխարհը, արտահայտել զգացմունքները: Խաղալիքի միջոցով սովորում են նաև շփվել և ճանաչել իրենք իրենց: Խաղալիքը մեծ պահանջարկ ունեցող իր է: Խաղալիքների ընտրությունը լուրջ և պատասխանատու գործ է, քանի որ դրանից է կախված երեխայի տրամադրությունն ու զարգացման ընթացքը: