Sidebar

Երեխաների սոցիալական հմտությունները զարգացնող խաղեր - մաս 2

«Իմ փոքրիկ»-ը ներկայացնում է  երեխաների շփման կարողությունների զարգացմանը նպաստող խաղերի 2-րդ շարքը: Շարքի առաջին մասը կարող եք գտնել այստեղ:

ԽԱՂ 5: Նապաստակը զանգահարում է հեռախոսով

Անհրաժեշտ է երկու խաղալիք հեռախոս: Խաղավար-նապաստակն առաջարկում է երեխաներից մեկին իր հետ խոսել հեռախոսով: Նապաստակը սկզբում բարևում է երեխային, իսկ հետո հարցնում է. «Դու այսօր ուրա՞խ ես, թե՞ տխուր: Ինչո՞ւ»:

ԽԱՂ  6: Դառնանք պլաստիլիններ

Խաղավարն ընտրում է երեխաներից մեկին ու առաջարկում դառնալ պլաստիլինի մի կտոր, որից կարելի է ինչ-որ բան սարքել: Առաջին հերթին պլաստիլինը պետք է փափկացնել: Խաղավարը իբրև թե պլաստիլինից ինչ-որ կենդանի է ստանում: (Ականջին ասում է կենդանու անունը, և երեխան իրեն պահում է այդ կենդանու նման): Մյուս երեխաները գուշակում են, թե ինչ կենդանի է նա դարձել:

ԽԱՂ 7: Ինչի՞ց է վախենում նապաստակը

Խաղավարը երեխաներին պատմում է.

-Լինում է, չի լինում, մի նապաստակ: Նա շատ լավ է ապրում, ունի սիրելի հայրիկ, մայրիկ, եղբայր, քույրիկ, տատիկ և պապիկ: Միայն մի բան կա, որը նրան տխրեցնում է: Նա ինչ-որ բանից շատ է վախենում: Ի՞նչ եք կարծում, ինչի՞ց է վախենում նապաստակը (երեխաները հերթով պատասխանում են հարցին):

Եվ այսպես, նապաստակը վախենում է… (խաղավարը թվարկում է այն ամենը, ինչ երեխաներն ասել էին, օրինակ, աղվեսից, գայլից, արջից...):

Հետո խաղավարը երեխաներին առաջարկում է շարունակել պատմությունը, հորինել, թե ինչ է պատահում նապաստակին, ինչպե՞ս է լինում, որ նա այլևս չի վախենում: Երեխաները հորինում են իրենց պատմությունները:

ԽԱՂ 8: «Աու՜»

Երեխաներից մեկը շրջվում է ու կանգնում  մեջքով դեպի խումբը: Նա անտառում է և կորել է: Մյուսները հերթով կանչում են նրան. «Աու՜»: Կորածը պետք է գուշակի, թե ով է իրեն կանչում, ով է, որ իր մասին հոգ է տանում: