Նախածննդյան շրջան

Ասում են`անունը փոխում է անգամ մարդու ճակատագիրը: Հաճախ ծնողներն իրենց նորածնին անվանակոչում են տատիկ-պապիկների անուններով` չմտածելով անգամ, որ հետագայում այդ անունը կարող է դառնալ ժամանակավրեպ ու ծաղրուծանակի  պատճառ լինել:

Եթե չեք կողմնորոշվում` ինչ անուն ընտրել ձեր փոքրիկի համար, քանի դեռ նա ձեր փորիկում է, օգտվեք մեր բացատրական ուղեցույցից:

“Ա” տառով սկսող աղջկա անուններ

ԱԻԴԱ- ճնճղուկ /հուն./, պարգև, նվեր /արաբ./
ԱԼԻՆԱ-գեղեցկուհի,արաբական ԱԼԻ անվան իգական տարբերակն է, համ. ԱԼԲԻՆԱ, ԱԴԵԼԻՆԱ, ԵԼԵՆԱ


Ապահով
է արդյոք սեքսը հղիության ընթացքում

Կանանց մեծ մասը, ովքեր ունենում են նորմալ հղիություն, կարող են շարունակել սեռական հարաբերությունները  մինչեւ անգամ երկունքից առաջ: Մի մտահոգվեք, Դուք երբեք չեք վնասի  Ձեր փոքրիկին սիրով զբաղվելիս: Ամնիոտիկ պարկը և արգանդի ուժեղ մկանները կպաշտպանեն Ձեր բալիկին. բացի այդ լորձաթաղանթը, որն արգանդի վզիկը հերմետիկ է դարձնում,  պաշտպանում է բազմապիսի վիրուսներից:  Եթե սեռական հարաբերությունների պատճառով Դուք ունենաք արգանդի հարաբերական կրճատում, ապա անհանգստանալու առիթ չունեք. դրանք ժամանակավոր են ու անվնաս:

«Սեքսը հղիության ընթացքում օգտակար է թե օրգանիզմի, թե մարմնի, թե սրտի աշխատանքի եւ թե հարաբերությունների համար»,-ասում է Սեռական բժշկության ամերիկյան ամսագրի փորձագետ,  սեռական դաստիարակության մասնագետ Լու Փաջեթը:

Ստորև բերված խորհուրդներից պետք է ընտրել Ձեզ համապատասխան տարբերակը: Եթե որևէ խորհուրդ չօգնի, ապա փորձեք դիմել հաջորդին: Յուրաքանչյուր իրավիճակ անհատական է, յուրաքանչյուր կին պետք է ընտրի իրեն հարմար մեթոդն ու միջոցները:

Օրվա ընթացքում.
1. Խուսափեք գերլարվածությունից: Օրվա ընթացքում կուտակված հոգնածությունը միշտ չէ, որ առաջացնում է խորը քուն: Երբեմն պարզվում է, որ ծանր օրվանից հետո մարդը պարզապես ի վիճակի չէ թոթափել լարվածությունը և հանգստանալ:

2. Եթե սովոր եք ցերեկվա ժամերին քնելուն, ապա փորձեք մի քանի օրով հրաժարվել այդ սովորությունից կամ կրճատել քնելու ժամանակը:

3.  Եթե Ձեզ տանջում են մղձավանջները, որոնց մասին հետո չեք կարողանում մոռանալ, ապա առավոտյան կամ ցերեկը խոսեք դրանց մասին մտերիմ մարդու հետ: Հոգեվերլուծաբանները կարծում են, որ գիշերային մղձավանջների քննարկումը դրանց հանդեպ վախը

Որոշ կանայք հղիության հենց սկզբից տհաճ զգացողություն են ունենում, մյուսները երկար ժամանակ ոչ մի անհարմարություն չեն զգում: Այդուհանդերձ, սրանք այն դրսևորումներն են, որ հանդիպում են կնոջ մոտ հղիության ժամանակ.

  • Հղիության առաջին օրերին կինը կարող է անհաղթահարելի հոգնածություն զգալ: Դրա պատճառն այն է, որ օրգանիզմը մեծ ջանքեր է թափում` նոր իրավիճակին հարմարվելու համար: Աշխատեք հաճախակի հանգստանալ և կես ժամը մեկ նստեք` ոտքերը բարձր տեղ դնելով:

Մասնագետները մինչ օրս ընդհանուր եզրահանգման չեն եկել, թե ինչն է տոքսիկոզի առաջացման պատճառը հղիության ժամանակ: Սակայն ապագա մայրիկներին այդ անորոշությունը չի օգնում. տոքսիկոզը կարող է փչացնել թե ինքնազգացողությունը, թե տրամադրությունը:

Համարվում է, որ հիմնականում տոքսիկոզի դրսևորումները սննդի հետ են կապված: Նման պարագայում խորհուրդ է տրվում.

  1. Սրտխառնուքի և փսխուքի նոպաները պետք է կանխել: Առավոտյան հենց անկողնում կարելի է ուտել պանրով բուտերբրոդ կամ այլ բան: Օրվա  ընթացքում աշխատեք անհրաժեշտ եղած պարբերականությամբ թեթևակի սնվել, որպեսզի փողոցում ձեզ վատ չզգաք:
  2. Կերեք շուտ-շուտ, բայք քիչ-քիչ: Երբ ստամոքսը երկար ժամանակ դատարկ է մնում, ինքնամարսում է տեղի ունենում, ինչը կարող է ստտխառնուք առաջացնել:
  3. Խուսափեք մթերքներից և հոտերից, որոնցից ձեզ վատ եք զգում: Ավելի լավ է շուտ դուրս գալ խոհանոցից, երբ, օրինակ, ձուկ է պատրաստվում,

Ապագա մայրիկի սննդակարգը հատուկ ուշադրության կարիք ունի: Հղիության ընթացքում օրգանիզմը շատ կենսական վիտամինների և միներալների կարիք ունի: Հաճախ ստացվում է, որ անգամ մանրակրկիտ մշակված դիետան հնարավորություն չի տալիս լրացնել երեխայի ճիշտ զարգացման և մոր առողջության պահպանման  համար անհրաժեշտ նյութերը:

Ցանկալի է, որ կինը վիտամիններ սկսի ընդունել պլանավորված  հղիությունից 1-3 ամիս առաջ:  Երեխայի առոջղջության համար հարկավոր է, որ օրգանիզմը ստանա  անհրաժեշտ քանակությամբ  վիտամիններ և միկրոտարրեր:  Սա իրագործվում է սննդակարգի, որոշ դեպքերում  էլ` վիտամինային կոմպլեքսների միջոցով:

Երեխայի օրգանները սկսում են ձևավորվել դեռ հղիության վաղ փուլում, երբ շատ մայրիկներ անգամ չեն էլ կասկածում, որ հղի են: Այդ իսկ պատճառով էլ կարևոր է «առողջ ապրելակերպը» և  ճիշտ սնունդը: Բացի այն, որ դա օգտակար է երեխայի համար, վիտամինները և միկրոտարրերը ապագա մայրիկի օրգանիզմում մեղմում են տոքսիկոզը,կանխում  սակավարյունության առաջացումը, նվազեցնում

Պետք է սահմանափակել շաքարի, հրուշակեղենի, հացի (սպիտակ), մակարոնային սննդամթերքի, կերակրի աղի օգտագործումը: Հարկավոր է զերծ մնալ յուղոտ, աղի և ապխտած սննդից, ալկոհոլային խմիչքներից, ծխախոտից և օգտագործել բավարար քանակի հեղուկ (օրական 2-2.5լ): Հղիների սննդային օրաբաժնում պետք է լինի բանջարեղենի և թարմ մրգի բազմազան տեսականի:

Այլ հոդվածներ …