2,5 տարեկան երեխան կարողանում է տարբերել 1-2 գույն, 4-6 երկրաչափական պատկեր և, ըստ գույնի և ձևի, կարողանում է խմբավորել դրանք։ Կարողանում է տարբերակել մեծն ու փոքրը, օղակներով կառուցում է բուրգ, կարողանում է խորանարդիկները դնել միմյանց վրա, ճիշտ ձևով բռնում է մատիտն ու գրիչը և փորձում նկարել՝ պատկերելով ծուռ գծեր, շրջաններ։ Կարող է պատմել՝ ինչ է նկարել։

1 տարեկան 9 ամսականում երեխաները ինքնուրույն կարողանում են կատարել մեծահասակների հրահանգները։ Կարողանում են գնդակը գցել արկղի մեջ, այն գլորեն խաղընկերոջը։ Կարողանում են վազվզել ամբողջ տնով մեկ, հեշտությամբ բարձրանում են բազմոցի վրա ու իջնում։

Մինչև 1 տարեկան 3 ամսական դառնալը երեխաները կարողանում են ինքնուրույն քայլել, կանգնած վիճակում ձգվել և որևէ բան վերցնել։ Այս տարիքում երեխան կարողանում է որևէ հենարանի օգնությամբ բարձրանալ աստիճաններով, կարողանում է մանկական սղարաններից օգտվել։ Կարողանում է ձեռքերի մատները, դաստակները շարժել՝ կատարելով պարային շարժումներ։

2 տարեկան երեխաները սովորաբար կարողանում են ինքնուրույն հանել և հագնել հագուստը։ Այդ տարիքի երեխաներն արդեն կարողանում են 3 բառանոց նախադասություններ կազմել, որի միջոցով էլ հասկացնում են իրենց միտքը մեծահասակներին։

1,5 տարեկան երեխաները կարողանում են ինքնուրույն, առանց հենարանի քայլել։ Գետնին ընկած արգելքի վրայով կարողանում են անցնել։ Կարողանում են գնդակով խաղալ, ճոճորվել, ինքնուրույն նստել փոքրիկ աթոռին ու վեր կենալ։

Ծնողների մեծ մասը գիտի, որ փոքրիկի հետ հաճախ զրուցելը նպաստում է նրա զարգացմանը: Սակայն վերջին ամենաթարմ հետազոտությունները վկայում են, որ երեխայի ուղեղի զարգացման ընթացքի վրա ազդում է նաև ձեր խոսելաձևը:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ