Հաճախ ծնողները նկատում են, որ մեկ տարեկանին մոտենալուն զուգընթաց իրենց  փոքրիկները դառնում են ավելի քմահաճ: Նրանք սկսում են ավելի հաճախ կամակորություն անել և, ինչպես ասում են, «բնավորություն  ցույց տալ»: Նրանք հիմնականում հրաժարվում են ուտելիքից, քնից, լացում են, ավելի կպչուն դառնում մայրերից և այլն: Նման խնդրահարույց վարքագծի դրսևորումը պայմանավորված է մեկ տարեկանում ի հայտ եկող ճգնաժամով:

2,5 տարեկան երեխան կարողանում է տարբերել 1-2 գույն, 4-6 երկրաչափական պատկեր և, ըստ գույնի և ձևի, կարողանում է խմբավորել դրանք։ Կարողանում է տարբերակել մեծն ու փոքրը, օղակներով կառուցում է բուրգ, կարողանում է խորանարդիկները դնել միմյանց վրա, ճիշտ ձևով բռնում է մատիտն ու գրիչը և փորձում նկարել՝ պատկերելով ծուռ գծեր, շրջաններ։ Կարող է պատմել՝ ինչ է նկարել։

1 տարեկան 9 ամսականում երեխաները ինքնուրույն կարողանում են կատարել մեծահասակների հրահանգները։ Կարողանում են գնդակը գցել արկղի մեջ, այն գլորեն խաղընկերոջը։ Կարողանում են վազվզել ամբողջ տնով մեկ, հեշտությամբ բարձրանում են բազմոցի վրա ու իջնում։

Ներկայացնում է «Երկուսով» հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնի հոգեբան Մարիամ Պետրոսյանը։

Այս խաղի օգնությամբ զարգացնում ենք գրեթե բոլոր հոգեկան գործընթացները և հատկապես խոսքը (տարիքը՝ 2.6-ից սկսած): 

2 տարեկան երեխաները սովորաբար կարողանում են ինքնուրույն հանել և հագնել հագուստը։ Այդ տարիքի երեխաներն արդեն կարողանում են 3 բառանոց նախադասություններ կազմել, որի միջոցով էլ հասկացնում են իրենց միտքը մեծահասակներին։

1,5 տարեկան երեխաները կարողանում են ինքնուրույն, առանց հենարանի քայլել։ Գետնին ընկած արգելքի վրայով կարողանում են անցնել։ Կարողանում են գնդակով խաղալ, ճոճորվել, ինքնուրույն նստել փոքրիկ աթոռին ու վեր կենալ։

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ