2-3 տարեկանոմ փոքրիկն  արդեն սկսում է տեսնել աշխարհը, մտածել: Ինչպես նաև տարբերակում է լավը վատից: Եվ փոքրիկի իմպուլսիվությունը սկսում է ենթարկվել կանոններին, որոնք դրված են Ձեր կողմից:

«Հասուն  մարդը մեծամասնությամբ վարվում է այսպես կամ այնպես, որը արդյունք է երկար և նպատակասլաց դաստիարակության, որը նրա մեջ սերմանել է որոշակի վարվելակերպի համակարգ», - կարծում  է կենսաբանական  գիտությունների թեկնածու Պիսկունովը, ում  հետ համամիտ են բազմաթիվ հոգեբաններ:

Փոքրիկը դեռ միայն տիրապետում է դրան: Ահա թե ինչու է  կարևոր, որ փոքրիկը ունենա դրական էմոցիաներ` ուրախություն, խիղճ, վստահություն, իսկ բացասականները լինեն ժամանակավոր և անցողիկ:

Խորհուրդ № 1- գովեք նրան, երբ նրա մոտ ինչ որ  բան ստացվում է: Երբ Դուք նրան գովում եք, ապա այդ պահելաձևը դառնում է գրավիչ փոքրիկի համար, և ցանկալի Ձեր համար:   Գովասակքի կողքին է  նաև նկատողությունը: Սակայն

Ավելի վաղ հասակի մասին տես այստեղ

Մինչև երկու տարեկան հասակը երեխան պետք է կարողանա

  • Քայլել, մագլցել և վազել,
  • Ցույց տալ առարկաներ կամ նկարներ, երբ դրանց անունը տրվում է /օրինակ, քիթը, աչքերը/,
  • Մի քանի բառ միասին ասել /մոտավորապես 15 ամսականից/,
  • Հետևել պարզ ցուցումների,
  • Խզբզել, երբ մատիտ կամ կավիճ ունի ձեռքին,
  • Հաճույքով լսել պարզ պատմություններ կամ երգեր,
  • Կրկնօրինակել այլոց վարքը,
  • Սկսել ինքնուրույն ուտել:

 

Քնից 1,5-2 ժամ առաջ ցանկալի է, որ երեխան այլևս ակտիվ և աղմկոտ խաղերով չզբաղվի: Երեխան պետք է հանգստանա, թուլանա, տրամադրվի, որ շուտով քնի ժամն է: Սրան նպաստում է նաև տաք լոգանքը, որին հաջորդում է հեքիաթասացության ժամը: Հեքիաթասացությունը հատուկ արվեստ է, որին լավ են տիրապետում հատկապես տատիկները: Երբ դրսում արդեն մութ է, և փոքրիկն էլ արդեն հագել է գիշերային զգեստը, արդեն հեքիաթի ժամն է:

Ցանկալի է, որ մայրիկը հեքիաթն անգիր իմանա, ոչ թե գրքից կարդա: Կարելի է պարզապես անգիր անել մի հեքիաթ և դա վերածել ամենօրյա, քնից առաջ պատմվող հեքիաթի: Պարզապես այդ հեքիաթը երեխային չպետք է պատմել օրվա այլ ժամերին, այլ միայն քնից առաջ: Այս պարագայում հեքիաթի առաջին բառերն իսկ երեխայի համար ազդանշան կլինեն, որ արդեն քնելու ժամանակն է:

 

Բացի այդ, եթե ազատ են մայրիկի ձեռքերը, նա հնարավորություն կունենա մի փոքր գրկել երեխային, կամ ձեռքով օրորել: Իսկ գիրքը, հատկապես նկարազարդը, կարող է շեղել երեխային` նա անընդհատ կձգվի, որ նկարները նայի, կամ ինքը թերթի էջերը` թուլանալու և ննջելու փոխարեն: Գրքերն ավելի շուտ ցերեկային

Ավելի վաղ հասակի մասին տես այստեղ

Մինչև երեք տարեկան հասակը երեխան պետք է կարողանա

  • Քայլել, վազել, մագլցել, հարվածել և ցատկել հեշտությամբ,
  • Ճանաչել և ցույց տալ ծանոթ առարկաներ և նկարներ
  • Երկու կամ երեք բառից կազմված նախադասություն կազմել,
  • Ասել իր անունն ու տարիքը,
  • Ասել գույների անունները,
  • Հասկանալ թվերը,
  • Խաղերի մեջ օգտագործել մտացածին առարկաներ,
  • Ինքնուրույն ուտել,
  • Ջերմ վերաբերմունք արտահայտել:

Խորհուրդներ ծնողներին և խնամողներին

  • Կարդացեք, երեխայի հետ դիտեք նկարազարդ գրքեր և խոսեք նկարների մասին:

 

Հեքիաթների դերը երեխաների զարգացման գործում բազմազան է. սկսած երևակայթյունը զարգացնելուց մինչև ճիշտ խոսքի ձևավորում:

 

Հեքիաթը երեխաներին մատչելի լեզվով նրանց կյանք է սովորեցնում, պատմում չարի ու բարու մասին: Երեխաներն ավելի հեշտ են ընկալում հեքիաթը, քան թե մեծահասակների դաստիարակչական քարոզները:Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել. երեխաները, որոնց  փոքր հասակից սկսած հեքիաթներ են պատմել, ավելի շուտ են սովորում իրենց մտքերը ճիշտ արտահայտել:

Գովազդ