Երբ փոքրիկը 1 տարեկան (12-14 ամսական) է, նա սովորաբար կարողանում է.
Կրթություն
Մինչև 3 տարեկանը երեխային պետք է հեքիաթ պատմել առանց վախի տեսարանների
Բոլոր երեխաներն էլ հեքիաթներ սիրում են: Հեքիաթը երեխայի զարգացման գործում նույնքան մեծ նշանակություն ունի, որքան խաղը:
2 տարեկան. ինչ պետք է կարողանա անել փոքրիկը եւ ինչ պետք է անի մայրիկը
Երբ փոքրիկն արդեն 2 տարեկան է , ապա նա կարողանում է՝
- Լավ վազել և թռչկոտել
- 4-6 խորանարդիկներով աշտարակ կառուցել
- Ոտքով հարվածել գնդակին
- Գդալով «կերակրել» խաղալիքին
1.5 տարեկան. ինչ պետք է կարողանա անել փոքրիկը եւ ինչ պետք է անի մայրիկը
Երբ փոքրիկն արդեն 1.5 տարեկան է (16-18ամսական), նա կարողանում է՝
- Լավ քայլել, երբեմն վազել
- Սիրում է բարձրանալ աստիճաններով
- Խմել բաժակից
Ինչո՞ւ են երեխաները հարցեր տալիս և ինչպե՞ս դրանց պատասխանել
Մոտավորապես 2,5 տարեկան հասակում երեխայի մոտ սկսվում է կյանքի նոր փուլ. բացահայտումների և հետաքրքիր փաստերի ժամանակաշրջան: Սկզբնական շրջանում փոքրիկը փորձում է ինքնուրույն գլուխ հանել, սակայն դա երկար չի տևում: Շուտով սկսվում է անվերջ «ինչու»-ների տեղատարափը:
Երեխաներն անընդհատ հարցեր են տալիս և օր օրի հարցերի քանակն ավելանում է: Ինչքան շատ գիտի երեխան, այնքան ավելի շատ հարցեր է տալիս: Ընդ որում երեխան ուզում է իր յուրաքանչյուր հարցին ստանալ մանրակրկիտ պատասխան:
Նկարելը երեխայի զարգացման կարևոր նախապայմաններից է
Նկարելը երեխայի համար շատ կարևոր է: Մանկաբույժների կարծիքով առողջ է այն երեխան, որը լավ խաղում է, խոսում ու նկարում: Ինչպես խաղը և խոսքը, այնպես էլ նկարելը երեխայի համար ինքնարտահայտման և ինքնաբացահայտման հնարավորություն է: Երեխայի համար նկարը արտաքին աշխարհի հետ շփման յուրօրինակ միջոց է: Նկարի միջոցով երեխան կարող է արտահայտել իր տրամադրությունը, իր վախերը, մտքերը և իրեն հուզող հարցերը:
Մասնագետները կազմել են երեխայի նկարչական հնարավորությունների մոտավոր ցուցակ` ըստ տարիքի:
Ընթերցանությունը և փոքրիկը
Երեխան շատ է սիրում ոչ միայն նկարներ նայել, այլև պատմություններ, հեքիաթներ լսել: Գրքերի շնորհիվ երեխայի խոսքն ավելի արագ է զարգանում, նա սովորում է նախադասությունները ճիշտ կազմել, ճանաչում է գույները, անծանոթ առարկաների ձևերն ու անվանումները: Փոքրիկը նկարներում տեսնում է իրեն ու փորձում իր արարքները հարմարեցնել գրքի հերոսների արարքներին: Ընթերցանությունը խթանում է երեխայի կարդալ սովորելու ցանկությանը:
Գրքի կարևորությունը հաշվի առնելով` աշխատեք երեխայի համար օրվա ընթացքում մեկ կամ երկու անգամ գիրք կարդալ, ցանկալի է` միշտ նույն ժամին: Քնից առաջ ցանկալի է, որ երեխայի համար պատմություններ կամ հեքիաթներ պատմեք, իսկ ցերեկային ժամերին արդեն կարող եք գիրք կարդալ (քնից առաջ գիրք կարդալու դեպքում նկարները, գունազարդումները կգրավեն երեխայի ուշադրությունը և փոքրիկը շուտ չի քնի):
Ընթերցանությունը սկսեք փոքր պատմվածքներից, որպեսզի նա չհոգնի: Փոքրիկը սիրում է գիրքը ձեռքն առնել ևՆկարելը` ինքնաարտահայտման միջոց երեխայի համար
Փոքրիկի երևակայությունն անսպառ է և այն հնավորինս արտահայտվում է, երբ որ նրա ձեռքին հայտնվում է մատիտ կամ գրիչ: Հոգեբաններն ասում են, որ երբեմն փոքրիկը չի կարողանում բառերով շատ բան արտահայտել, ուստի մեկ տարեկանից սկսած նա պետք է ունենա տարբեր գույների ու ձևերի մատիտներ և թուղթ` իր մտքերն այդ կերպ արտահայտելու և ինքնադրսևորվելու համար: