Բրոկոլին շատ օգտակար է բոլոր տարիքի մարդկանց համար:  Իսկ երեխայի սննդացանկում այն առավել քան անհրաժեշտ է, քանի որ.

  • Այն հիպոալերգիկ մթերք է և անվտանգ է նաև այն երեխաների համար, ովքեր ունենում են ալերգիկ ռեակցիաներ:

Ի՞նչ է կարելի երեխային ուտել և ի՞նչ՝ ոչ. այս մասին իր կարծիքն է հայտնել գաստրոէնտերոլոգ, հեպատոլոգ  Սերգեյ Վյալովը: Ըստ նրա՝ սննդի ոլորտում այսօրվա հիմնական խնդիրն արհեստական համերն են, որոնք անհետեւանք չեն թողնում թե մեծահասակների եւ թե երեխաների առողջությունը: Բժշկի դիտարկմամբ՝ արհեստական համերը նախեւառաջ հանգեցնում են ճարպակալման:

Հաճախ երեխային կերակրելը  դառնում է ընտանիքի անդամների գերխնդիրը: Հոգատար տատիկն ու սիրող մայրիկն այնքան են տարվում երեխային կերակրելով, որ մոռանում են մի շատ կարևոր հանգամանք՝ գուցե երեխան քաղցած չէ՞ և ուտել չի՞ ուզում: Ճ՞իշտ է,  արդյոք, այդ վարքը:

Սխալ 1.  Կերակրել ցանկացած գնով

Բոլոր մայրերին է հայտնի, որ կաթնաշոռը չափազանց կարեւոր սննդատեսակ է փոքրիկների համար: Այն պարունակում է կալցիում, ֆոսֆոր, կալիում, մագնիում, А, РР, В և С վիտամիններ: Կաթնաշոռն օգտակար է հատկապես ատամների, ոսկորների, մաշկի, մարսողության համար:

Ինչ է պետք.

100 գրամ դդում, 20 գրամ աղացած հացահատիկ (բրինձ, ցորեն, կորեկ), մի կտոր սերուցքային կարագ, 50 գրամ կաթ,  60 գրամ ջուր,  1 թեյի գդալ շաքարավազ:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ