Փոքր հասակում բոլորիս մտքով անկասկած անցել է աշխարհի շուրջ ճանապարհորդելու հրաշալի գաղափարը: Ի՞նչն էր ձեր ոգեշնչման աղբյուրը, ո՞վ կամ ովքե՞ր էին ձեզ քաջալերում գնալ երազանքներին ընդառաջ, կարո՞ղ եք հիշել։
Զարգացում
Ի՞նչ ճգնաժամ է ապրում կրտսեր դպրոցականը և որո՞նք պետք է լինեն ծնողների քայլերը
Գալուստ Գյուլբենկյանի անվան N:190 ավագ դպրոցի հոգեբան Ասյա Անտոնյանն «Իմ փոքրիկ»-ին պատմել է 6-8 տարեկանում առաջ եկող ճգնաժամի մասին և ներկայացրել հաղթահարման ուղիները:
Երեխան՝ ռազմական բախումների կենտրոնում. ի՞նչ հետևանքների սպասել, ինչպես օգնել նրան
Հակամարտություն գոտում ապրող երեխաներն իրականությունը տեսնում են այլ տեսանկյունից, իսկ այդ կողմն ամենևին ցանկալի չէ:
Երեխան և ապագա մասնագիտությունը. ինչպե՞ս կողմնորոշվել
Դպրոցում երեխան առնչվում է տարբեր առարկաների հետ, իսկ դպրոցից դուրս՝ հաճախում խմբակների: Ծնողն ակնկալում է տեսնել նրա հետաքրքրությունը կոնկրետ ոլորտի նկատմամբ, այնինչ՝ երեխայի մոտ ոգևորության կայծ չի բռնկվում, որևէ առարկայի նկատմամբ էլ առանձնահատուկ սեր չի տածում:
Նախարարությունը՝ դպրոցական միասնական համազգեստի մասին
Գիտելիքի և դպրության օրը՝ սեպտեմբերի 1-ը, այս տարի կիրակի օր է: Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունից հայտնում են, որ դասապրոցես, որպես այդպիսին, չի լինելու:
Ինչպես տարրական դպրոցում խթանել երեխայի ստեղծագործականությունը․ Զինա Ղուկասյան
«Դասավանդի՛ր, Հայաստան» ծրագրի շրջանավարտ, «UWC Դիլիջան» քոլեջի ուսուցիչ Զինա Ղուկասյան «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կազմակերպած հանդիպման ընթացքում ներկայացնում է գործիքներ, որոնց միջոցով հնարավոր է տարրական դպրոցում խթանել երեխայի ստեղծագործականությունը։
Խաղեր և առաջադրանքներ՝ ուղղված երեխաների նուրբ մոտորիկայի զարգացմանը
Երեխայի նուրբ մոտորիկան կարևոր նշանակություն ունի նրա ընդհանուր զարգացման և կյանքում հաջողությունների համար:
Զարգացնում ենք հիշողությունը
Հիշողության զարգացման համար կարևոր է կիրառել ճիշտ վարժություններ, որոնք ոչ միայն կզվարճացնեն երեխային, այլև կխթանեն նրա մտավոր հմտությունները:



