Ծանոթ իրավիճակ է՝ երեխան մանկապարտեզից կամ դպրոցից վերադառնում է և գանգատվում, որ ընկերները չեն շփվում իր հետ, չեն խաղում կամ ծիծաղում են իր վրա։ Ի՞նչ մոտեցում պետք է ծնողը ցուցաբերի նմանատիպ իրավիճակներում. ներկայացնում է հոգեբան Ելենա Սարդարյանը։
Դաստիարակություն
Պլանավորեք ընտանեկան բյուջեն երեխայի հետ
«Մամ, ուզում եմ, գնիր». Մենք՝ ծնողներս հաճախ ենք խանութում հայտնվում այս իրավիճակում, երբ երեխան պահանջում է գնել որևէ բան:
Կարո՞ղ է երեխան մասնակցել մահվան արարողությանը․ պարզաբանում է հոգեբանը
Ներկայացնում է «Երկուսով» հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնի տնօրեն, հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը:
Տագնա՞պ, թե՞ անհանգստություն․ հոգեբանը վերլուծում է որդի ունեցող մայրերի հոգեվիճակը
Մայրիկները, տեսնելով պատերազմի աղետալի հետևանքները, հաճախ են մտածում որդիների՝ ապագայում զինվորական ծառայության մեկնելու մասին և անհանգստանում:
Ի՞նչը կօգնի երեխային խոսել զգացմունքների մասին
Ներկայացնում է «Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Լուսինե Գրիգորյանը:
«Ռոբոտների դարաշրջանում մեր դպրոցները սովորեցնում են երեխաներին լինել ավելորդ». հեղինակավոր սյունակագրի մտքերը
Ի՞նչ է պետք սովորեցնել երեխաներին, որպեսզի ապագայում ունենան լավ աշխատանք. ներկայացնում է «Gardian» պարբերականի սյունակագիր Ջորջ Մոնբիոտը:
Պատասխանատվության զարգացումը` երեխայի մեջ. ի՞նչ է պետք անել
Երեխան հայրիկին ասում է, որ անպայման կկատարի տնային առաջադրանքները և հետո միայն կիջնի խաղահրապարակ:
3 կանոն՝ երեխա-հայրիկ հարաբերությունները հրաշալի դարձնելու համար
Նյութի երկրորդ մասը կարդացեք այստեղ:
«Ժեստ» հոգեբանական կենտրոնի հոգեբան Անի Ապիտոնյանը հայրիկներին տալիս է երեք կարևոր խորհուրդ, որոնք ներկայացնում ենք ստորև.



