Պանիրը կազմում է երեխաների առողջ ու հավասարակշռված սննդակարգի մի մասը։ Ունենալով բաղադրության մեջ նկատելի քանակությամբ սպիտակուցներ, վիտամին A, E և կալցիում՝ պանիրն ունենում է դրական ազդեցություն մանկական օրգանիզմի վրա։

Ձուն փոքրիկ «պահեստ» է, որտեղ գտնվում են արժեքավոր տարրերի հսկայական պաշարներ: Սպիտակուցում առկա են նյութափոխանակության կարգավորմանը  և իմունիտետի ամրապնդմանը մասնակցող ամինաթթուներ, իսկ դեղնուցում՝  ուղեղի զարգացումը, մազերի առողջությունը  պայմանավորող ճարպաթթուներ: 

Երեխաների սննդակարգում միսը զբաղեցնում է կարևոր տեղ, քանի որ սպիտակուցների, ամինաթթուների և երկաթի նշանակալի աղբյուր է։ Բուսական ծագման մթերքներում, իհարկե, երկաթ կա, բայց ոչ այնքան, որքան մսի մեջ։ Արժե հիշել՝ տվյալ հանքանյութի պակասը կարող է առաջացնել ուղեղի թթվածնային քաղց, գլխապտույտ, հիշողության խանգարում, անեմիա։

Քաղցրի հանդեպ ձգտումը միանգամայն բնական երևույթ է, որը կարելի է բավարարել՝ ընտրելով տանը պատրաստված անուշեղենը։ Ընդամենը երեք բաղադրիչի օգնությամբ հնարավոր է արագորեն պատրաստել  շատ համեղ և առողջարար կոնֆետներ։ Այդ նպատակով անհրաժեշտ է վերցնել․

Մրգերը չափազանց օգտակար են, բայց ոչ բոլոր փոքրիկներն են հաճույքով ուտում։ Իսկ գուցե փորձեք ստեղծագործ տարբերակներո՞վ մատուցել։ Եթե ուզում եք՝ փոքրիկը հաճույքով բանան, կիվի ու նարինջ ուտել, կարող եք այդ մրգատեսակներով ստանալ  ախորժաբեր կղզի:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ