Ուտեստը կարելի է տալ 3 տարեկանից բարձր փոքրիկներին:

Հարկավոր է.

  • 1 ձու,
  • 50 գրամ քերած պանիր,
  • մի քիչ կտրատած մաղադանոս,

Ինչ է պետք

Կաթնաշոռ - 200 գրամ
Սերուցքային կարագ - 10 գրամ (կամ թթվասեր - 20 գրամ)
Հավկիթ - 1 հատ
Շաքարավազ - 1 ճաշի գդալ
Ալյուր - 50 գրամ
Շաքարի փոշի - 1 թեյի գդալ

Ինչպես պատրաստել

Սովորաբար ասվում է` մենք այն ենք, ինչ ուտում ենք: Բայց ցավոք, ոչ բոլորն են հասկանում այս արտահայտության իրական իմաստը:  Սնունդն ազդում է ոչ միայն մարդու ինքնազգացողության և առողջության վրա, այլ նաև մեր պահվածքի, արտաքինի և որպես հետևանք` ողջ կյանքի վրա:

Հենց մեր ընդունած սննդից է կախված, թե ինչ վիտամիններ կամ վնասակար նյութեր է ստանում  օրգանիզմը: Մեր օրերում, երբ խանութից գնված կաթի կամ հացի անվտանգության վրա վստահ չենք կարող լինել, էլ ինչ ասել տարատեսակ հյութերի և սոուսների մասին: Ներկայացնում ենք մի քանի խորհուրդ, որոնք կօգնեն փոքրիկների առողջ ապրելակերպն ապահովելու գործին:

Այլ հոդվածներ …

Գովազդ